65 Reacties

2 jaar geleden

Hoog zwanger op dit moment van de tweede . Man met een geopereerde knie en een kleine van bijna 1 . Ik ben echt uitgeput . Zie het ook echt ff niet meer zitten 😩

2 jaar geleden

Een wat kleinere uitdaging maar ik ben nu 20 weken zwanger en ik val steeds om en stoot me tegen alles 😅 vorige week met de bakfiets onderuit gegaan (gelukkig zonder passagier!), megablauwe knie aan overgehouden die ik niet pijnloos kan buigen. Vrijdag over een opstaande stoeptegel gestruikeld, heel mijn andere knie open. En vervolgens steeds mijn tenen of knieën aan vanalles stoten of mijn lieve zoontje die via mijn pijnlijke knieën op mijn schoot probeert te kruipen 🥲 kleine frustraties, maar wel echt 'ARGH!!! WAAROM?!?' momenten 😂 Dus ehm..de uitdaging is denk ik normaal te functioneren zonder mezelf te blesseren?

2 jaar geleden

Reactie op NJMY

Hoog zwanger op dit moment van de tweede . Man met een geopereerde knie en ...
Ai dat is pittig ja sterkte!

2 jaar geleden

Bij ons thuis is het avondeten op dit moment een uitdaging. Elke keer als ik speciaal eten voor mijn dochter maak (als wij bijvoorbeeld erg zout/kruidig eten) wil ze ons eten hebben. Wanneer ze met de pot mee mag eten wil ze dat opeens niet meer 😂 Ze mag trouwens (bijna) alles wat wij eten gerust proeven, maar ik geef haar nog liever niet al te zoute of zoete dingen. Ik kan er niet echt een patroon in ontdekken qua eten wat ze wel en niet wil, bijvoorbeeld een bepaalde structuur of vorm. Iemand die dit herkent of tips heeft?

2 jaar geleden

Reactie op Emma91

Bij ons thuis is het avondeten op dit moment een uitdaging. Elke keer als i ...
Hier hetzelfde 😅 Ik heb al heeel veel potjes weggegooid, die we gekocht hadden voor als wij te kruidig aten, waar maar 3 hapjes uit waren 😅

2 jaar geleden

12 weken zwanger momenteel en al 5 weken ernstige misselijkheid met met overmatig overgeven en speekselvloed. Ben echt op, hoop dat het bijna klaar is

2 jaar geleden

Een zieke dreumes.. Koorts en 2 ontstoken oogjes. Niet willen eten en slecht slapen. Overleven is het op 't moment

2 jaar geleden

Een bijna 1-jarige die 's avonds absoluut niet naar bed wil. Op z'n vroegst pas rond een uur of 21.30🙈. Overdag slapen was tot vandaag geen probleem, maar vandaag dus wel. Ze heeft hooguit 30 minuten geslapen vandaag sinds 7.30 vanochtend....

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op 92RJ

Hier hetzelfde 😅 Ik heb al heeel veel potjes weggegooid, die we gekocht h ...
Dat is hoe het standaard hier gaat. Fruit of groente, maakt niet uit. Max 3 hapjes die erin gaan.

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Dat is hoe het standaard hier gaat. Fruit of groente, maakt niet uit. Max 3 ...
Ik denk maar steeds, tis n fase, en het lijkt dan ook snel onbewust weer beter te gaan 😏

2 jaar geleden

Mijn zoontje is enorm oost Indisch doof. En dan vooral het woordje nee. Hij weet dondersgoed wat niet mag en hij blijft het non stop doen (de mand van de hond + voeder en waterbak). Ben er ondertussen echt klaar mee.

2 jaar geleden

Reactie op Nina88

Een zieke dreumes.. Koorts en 2 ontstoken oogjes. Niet willen eten en slech ...
Hier ook ziek oorontsteking wil niets drinken en als hij eet ligt het er meteen trg uit. Weet niet wat ik moet doen zodat hij toch iets binnen houdt. Ook vermangerd hierdoor

2 jaar geleden

Reactie op Elizaaah

Hier ook ziek oorontsteking wil niets drinken en als hij eet ligt het er me ...
Hier helaas ook een dubbele oorontsteking (gehad). Weinig eten/flessen, bijna niets. Wij hebben vooral geen ‘ding’ gemaakt van eten. Wil je het niet, is oké. Dit om te voorkomen dat eten een niet leuk ding wordt. Wel op blijven letten op vocht binnen krijgen. Nu de oorontsteking weg aan het gaan is heeft meneer vanmiddag in 5min 2 boterhammen weg gegeten.

2 jaar geleden

Bij mij is ongesteld zijn een uitdaging. Voor mijn bevalling had ik nergens last van, maar sinds de bevalling ben ik echt een soort weeen aan het wegpuffen, red ik het niet zonder pijnstilling en heb ik ook ziek moeten opnemen op werk. Dat terwijl mijn pijngrens toch hoog ligt.

2 jaar geleden

Reactie op Sm_

Mijn zoontje is enorm oost Indisch doof. En dan vooral het woordje nee. Hij ...
Hier is de waterbak van de honden ook een magneet voor mijn zoon en hij is supersnel met kruipen iedere keer is hij zeiknat lekker spetteren in het water 🙈🤣

2 jaar geleden

Wekenlang nachtbraken van de ukkepuk, gister iemand van zn brommer gereden na een zware werkdag. Pure vermoeidheid! 😢

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Sm_

Mijn zoontje is enorm oost Indisch doof. En dan vooral het woordje nee. Hij ...
Oh ja, hier ook constant toch alles doen ondanks de nee. Altijd wel even een hapering zodra ik het woord zeg, maar dan toch het besluit om het lekker toch te doen (prullenbak, wcpot, wc borstel, vuile vaatwasser inhoud). Tja, dan gaat hij de box of zijn ledikant in.

2 jaar geleden

Constant ziek vanwege KDV en daardoor niet/weinig naar de KDV kunnen omdat ie hoge koorts heeft of te ziek is waardoor ik weer thuis moet blijven om voor hem te zorgen terwijl het ook met mij niet meer goed gaat! De uitdaging is dus om niet overspannen te raken!

2 jaar geleden

Mijn uitdaging is vooral niet mijn dagen veelste vol plannen... hoofd wilt altijd veel meer dan dat haalbaar is.. (anders geen voldaan gevoel) om een leuke mama/vrouw te blijven toch echt moeten kiezen om 1 ding per dag extra te doen... (sporten, hobby, uitstapjes, vriendinnen dates) Tussendoor het huishouden samen regelen en er vooral niet meer zo zwaar aan tillen als het even niet lukt..

2 jaar geleden

Uren wakker door huilen in de nacht… en dan ben ik ook nog eens in verwachting