6 Reacties

8 maanden geleden

Laatste keer met mijn zoontje dat hij ziek was, hebben we veel met hem geknuffeld en gelezen of toch maar een filmpje kijken. Ik denk maar zo, als ik zelf echt ziek ben dan heb ik zelf ook nergens zin in en kijk ik ook de hele dag een serie of een film. Snap dat het soms lastig afleren is, maar denk dan het is niet onmogelijk. Als het enigszins mogelijk is, probeer ik vaak wel eventjes naar buiten te gaan, al is het maar een blokje om het huis, even een frisse neus kan geen kwaad.

8 maanden geleden

True als k haar goed aankleed kan ik dat wel doen maar vandaag rilde ze gwn van de kou door de koorts dus als ze wat opknapt kan ik zeker ff blokjes met haar maken. Thnx ^^ Ja we kijken zeker meer tv omdat ze niet anders wilt maar wil niet van smorgens tot s avonds tv kijken

8 maanden geleden

Reactie op Vosje-Carmen

True als k haar goed aankleed kan ik dat wel doen maar vandaag rilde ze gwn ...
Snap ik. Een spelletje of even knutselen. Of misschien iets van een sensory bak maken waar ze even met kan spelen. Bijv een bak met mais of spliterwten en dan kleinere bakjes en kleine schepjes. Kan ze even rustig aan tafel zitten. Na die tijd hier wel een hele zooi op de grond, maar is ook zo opgeruimd

8 maanden geleden

Oow dat zijn ook goede ideeën. Ja dus mss gwn wat georganiseerde activiteiten ipv zelf spelen want dat kan ze atm gwn niet omdat ze zich zo ziek voelt. Thnx ^^

8 maanden geleden

Luisterverhalen van disney op Spotify.

8 maanden geleden

Reactie op Dina-Marie

Luisterverhalen van disney op Spotify.
Nice die ken k nog niet die gaan we eens opzoeken. ^^ wat een fijne tips al allemaal bedankt. Ik ga gewoon proberen wat af te wisselen dan 😁😁