18 Reacties
één jaar geleden
Hier al even af en toe een danoontje, of wat yoghurt met limonade (zonder suiker) of wat likjes van ons ijsje 😅 of een knijpfruitje met yoghurt 😅 of gewoon zelf een waterijsje 🫣 wij zijn (denk ik) vrij makkelijk. Mee eten met wat de pot schaft horen ook de toetjes bij 😅🤷🏻♀️
één jaar geleden
Reactie op IreenK
Hier al even af en toe een danoontje, of wat yoghurt met limonade (zonder s ...
Heerlijk om dit te horen. Wij geven ook alles, ben er zelf ook mee groot geworden😁. Ik heb danoontje gegoogled en er stond pas na 3 jaar ... weet niet eens meer wat er precies stond. Maar dacht ik vraag het even aan de experts hier🤣🤣🤣
één jaar geleden
Reactie op Handpickedfromheaven
Heerlijk om dit te horen. Wij geven ook alles, ben er zelf ook mee groot ge ...
Hier eet meneer al zo lang met ons mee dat we niet eens meer (echt) rekening hoeven te houden met kruiden/pittig. Wij eten niet iedere dag een toetje, dus hij ook niet.. alles met mate 👍🏼
één jaar geleden
Ik geef altijd gewoon kwark wat ik zelf eet dus gewoon zuur en hij vind het heerlijk, en soms doe ik een beetje honing erdoorheen. Of ik maak een smoothie met kwark/yoghurt en fruit. Maar je mag zeker al danoontje of yoghurt geven, geloof dat vanaf 1 jaar er niet meer veel dingen zijn die ze niet mogen.
één jaar geleden
Ik haal meestal zo'n kilo zak diepvriesaardbeien. Die kook ik op en pureer ik en vries ik in deelblokjes in. Die geef ik dan als toetje door de griekse yoghurt heen. Dan heeft ze suikervrije aardbeienyoghurt.
Verder eet ze meestal met de pot mee gewoon.
Maar af en toe een danoontje zal echt geen kwaad kunnen hoor!
één jaar geleden
Ik geef als toetje (halfvolle) yoghurt met gesneden of geprakt fruit erdoor (aardbei, framboos, banaan, kiwi, appel, peer, mango… net wat we in huis hebben). Of bijvoorbeeld wat kokosrasp door de yoghurt. Mijn zoon vindt dat erg lekker. Een beetje knijpfruit zou ook kunnen. Ik probeer wel echt te letten op hoeveel suiker (en ongezonde vetten) hij eet. Bovendien vind ik toetjes relatief duur voor wat erin zit. Dus ik koop ze niet.
Maar dat is hoe ik het doe. Ieder doet het op haar eigen manier goed lijkt me.
één jaar geleden
Uhh hier gewoon een pak vla. Vanille, aardbei en nu een pak wintervla appel kaneel. Verder eet hij meestal gewoon gezond en hij krijgt maar een klein schaaltje voor het lekkere