7 Reacties

één jaar geleden

Apart laten slapen. Desnoods campingbedje tijdelijk voor overbrugging naar peuterbedje?

één jaar geleden

Ik heb 3 kindjes waarvan de jongste en oudste samen slapen en ze slapen beter dan toen ze apart sliepen. Soms kletsen ze nog wat voor het slapen ja maar uiteindelijk vallen ze in slaap ik denk dat als ik ze nu uit elkaar haal dat ze heel slecht slapen🙈 ik had dan geen keuze ook 3 slaapkamers dus 2 kinderkamers over ik had wel een dubbele ledikant gehaald maar dat was omdat me jongste 2 maar 11 maandjes schelen. je kan ook een vloerbed doen ipv peuterbed het is kijken naar je kindje of die er al klaar voor is en de keuze aan jou of samen of niet het kan allebei heel goed! Alleen weet niet of je babietje van 3 maanden al doorslaapt ik heb er wel voor gekozen om de kleine pas neer te leggen bij dr zus toen ze een paar nachtjes doorsliep gelukkig was ze daar vrij vlot in.

één jaar geleden

Hier een van november 2021 en dus een van 3 maanden. Als ik zo kijk naar hoe ze al wakker worden van elkaar terwijl er een muur tussen zit zou ik dat echt niet doen

één jaar geleden

Hier ook een kleine van november 2021 en een kleine van april 2023. Ongeveer zelfde leeftijdsverschil dus. Wij hebben als tweede ledikant een ledikant gekocht waarbij je 1 zijde eraf kan halen. Dan kan het dus door als een soort van peuter bed, als de oudste daar klaar voor is (wat nu nog niet het geval is). En de eerste ledikant gaat door naar onze baby.

één jaar geleden

Hier een zoontje van bijna 20 maanden en dochter van 1 maand. Dochter slaapt vooralsnog bij ons op de kamer die grenst aan de kamer van mijn zoontje. We hebben maar 2 slaapkamers dus ze moeten uiteindelijk samen op de kamer. Mijn dochter slaapt snachts al redelijk goed door van 11-5/6 zonder voeding. Wil sowieso afwachten tot na de 4 maanden slaap regressie en als ze daarna nog goed en rustig slaapt snachfs wil ik proberen om haar op de slaapkamer van mn zoontje te leggen snachts

één jaar geleden

Dochter van november 2021 en zoontje nu 7 weken. Ik zou het niet doen, omdat mijn dochter soms een heel onrustige slaper is en zoontje ook regelmatig nog wakker wordt. Maar als je beide kindjes wel goed slapen, kan je altijd proberen.

één jaar geleden

Heb overigens 2 doorgroei ledikantjes