15 Reacties
4 jaar geleden
Hoi, mijn baby heeft het gehad toen ze 3 maanden was. Had er niet zoveel last van. Maar wat hier thuis bij mijn andere kids (2 en 5 jr) heel erg hielp was talkpoeder! Ook bij de baby gebruikt. En tegen de jeuk kan je ook een zemelenbadje maken, ook hier een succes. Verder hebben wij kidsclin coolmousse waterpokken gebruikt, alleen weet ik niet of dat ook voor de baby kan, misschien even navragen?
4 jaar geleden
Mijn zoontje heeft nu waterpokken. Vandaag voor de zekerheid een havermoutbadje gedaan. Tot nu toe nog geen tekenen van jeuk of pijn馃
4 jaar geleden
Baby 4 maanden heeft het van der broer gekregen . Erg veel last jeukt heel erg en slaapt er heel slecht door . Zit nu op dag 3, hoop dat het snel voorbij gaat . Wat ik nu gebruik is sudocreme havermout badjes en ma茂zena . Tot nu toe weet ik niet wat goed werkt gewoon smeren smeren en nog eens smeren

4 jaar geleden
Baby 4 maanden heeft het van der broer gekregen . Erg veel last jeukt heel erg en slaapt er heel slecht door . Zit nu op dag 3, hoop dat het snel voorbij gaat . Wat ik nu gebruik is sudocreme havermout badjes en ma茂zena . Tot nu toe weet ik niet wat goed werkt gewoon smeren smeren en nog eens smeren

4 jaar geleden
Reactie op yolandazyan
Baby 4 maanden heeft het van der broer gekregen . Erg veel last jeukt heel ...

Och arm ding!! 馃槦
4 jaar geleden
Reactie op yolandazyan
Baby 4 maanden heeft het van der broer gekregen . Erg veel last jeukt heel ...

Aahh jeetjeee 馃ズ. Mijn zoontje heeft het uiteindelijk vorige week gehad, goede 5-6 dagen koorts gehad. Ik had een mouse gekocht van kidsclinic ofzo, maar eigenlijk helemaal niet gebruikt馃槄. Ik gebruikte ook gewoon sudocreme, dat is wel echt het beste. Havermout badje heb ik ook van gehoord, maar omdat hij dus alleen maar koorts had, durfde ik hem niet te wassen.
Hopelijk is hij er snel vanaf 馃檹馃徏. Vind het alleen zo zielig voor ze dat er een kans is dat ze hrt nog een keer krijgen 馃ズ
4 jaar geleden
Hier nu de waterpokken. Sinds eergisteren. Gisteravond ook koorts gekregen (38.8). Tussen 23-4 amper geslapen en veel gejammerd, heeel zielig. Wel daarna tot 8u uitgeslapen. Vanochtend ook nog koorts (38.1) maar wel vrolijk en spelen. Om 10u toch weer op bed gedaan want toch wel snel weer moe.
Hij lijkt geen jeuk te hebben, is het dan nodig om toch iets op de pokjes te smeren?

4 jaar geleden
Reactie op Amooma
Hier nu de waterpokken. Sinds eergisteren. Gisteravond ook koorts gekregen ...

Aahh, hopelijk is hij er snel vanaf. Als hij er geen last van heeft, is het volgens mij niet nodig. Maar misschien wel fijn voor de nacht, stel hij heeft er toch last van in de nacht. En mocht je iets opsmeren, dan is sudocreme heel goed.
Koorts heeft mijn zoontje ook paar dagen gehad. Na 4-5 dagen ben ik ook gestopt met zetpil geven omdat hij in principe wel gewoon vrolijk was en aan het spelen.
Succes, en hopelijk is hij er snel vanaf 馃檹馃徏
4 jaar geleden
Reactie op mamaminipanda馃惣
Aahh, hopelijk is hij er snel vanaf. Als hij er geen last van heeft, is het ...
Ben inmiddels maar begonnen met smeren. Hij heeft er sinds vanacht wel echt last van. Elk uur wakker en steeds in zijn oren of ogen krabben. En koorts. Dus toch maar ook weer een zetpil erin en smeren smeren smeren.
Is ook heel hangerig en jammerig, wat ik heel goed begrijp want de pokken worden alleen maar meer en meer!
Hij is ook gewoon hartstikke moe (en wij inmiddels ook), maar wordt steeds wakker. Zo zielig!

4 jaar geleden
Ik heb paracetamol gegeven en zinkzalf op de blaasjes gedaan
Advies huisarts daarmee droogde ze snel uit
Heeft een dikke week last gehad van slecht slapen minder drinken en minder vrolijk zijn
4 jaar geleden
Net in een havermoutbadje gehad. Dat vond hij echt heeeerlijk! Je zag de rust in zijn ogen terugkeren.
Helaas van korte duur. Uurtje later was het weer mis.
Ik heb als tip Kidsclin foam gekregen. Bij 9(!) drogisterijen geweest vandaag, maar overal weg. Dus maar online besteld.
Meneer slaapt nu voor het eerst op zijn buik, wat ik begrijp met een rug die lijkt op de waterpokkenmelkweg.
4 jaar geleden
2 weken geleden gehad.
7.5 maand.
Geen last van de jeuk, voor de plekjes sudocreme gebruikt waarbij ik dacht die jeukt vast. Huidolie badje hielp ook hier. Top aan koorts 41掳c dat was schrikken. Koorts ging weg toen de blaasjes gingen indrogen. Ongeveer 10 dagen van plekjes, blaasjes naar indrogen.

4 jaar geleden
Reactie op Esther Oosterveen
2 weken geleden gehad.
7.5 maand.
Geen last van de jeuk, voor de plekjes ...

Arm ding! 馃槼馃ズ
3 jaar geleden
Reactie op Evachristina90
Arm ding! 馃槼馃ズ
Hij was echt heel zielig en mama heeft ook zeker een aantal tranen gelaten toen hij zo zielig was. Hoe is het bij jullie gegaan?