32 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben er 1 van Little Tikes. Dat is zo'n schip. Had ie cadeau gekregen voor z'n eerste verjaardag. Duur ding.
Maar.... wij hadden laatste familie weekend en daar hadden ze er eentje van de Action. Fantastisch ding!! En echt ook wel degelijk spul. Volgens mij staat ie bij hun op de website !
één jaar geleden
Dit is die van de Action, voor wie nieuwsgierig is. Klein, maar met water erin is alles leuk 😁 Morgen komt de piratenboot van Little Tikes. Ben benieuwd!
één jaar geleden
Reactie op MinnieMouse
Dit is die van de Action, voor wie nieuwsgierig is. Klein, maar met water e ...
De piratenboot van Little Tikes is een schot in de roos! Het enige minpuntje 😉: ik moet ons ventje telkens eruit vissen, klimt met kleren en al erin 😂
één jaar geleden
Watertafel gekocht voor 11€ soort openingsactie en is binen 8 dagen ofzo binnengkomen. Deze heb ik voor bij mijn ouders gekocht.
Zelf heb ik deze
meer omdat het niet te laag is want mijn stuiterballetje zal er elke seconde erin klimmen. Kan ook makkelijk opgeborgen worden. Tot nu toe succes
één jaar geleden
Reactie op Selmx
Hier zie ik veel advertenties van voorbij komen, zeker nav mijn zoekresulta ...
Tot nu toe heel betrouwbaar. Ik heb gewoon snel contact gekregen met klantenservice en inmiddels 2 dingen besteld waarvan 1 watertafel en alles was precies zelfde als op de foto en binnen een week geleverd.