4 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben gekeken naar op de website van anwb, een paar stoelen uitgekozen en zijn daarna gaan kijken in de winkel naar de uitgekozen stoelen. Uiteindelijk bleek voor ons de britax romer dualfix m i-size passend te zijn. Veel succes!

3 jaar geleden

Ik heb de nuna prym gekocht. Beetje aan de prijzige kant maar voor mij staat veiligheid boven alles. Ook op de anwb site gechekt en ik raad jou ook aan dat te doen!😘
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Wij hebben de cybex sirona Z gekocht, hiervoor hadden we de cybex cloud Z en hadden hier dus al een base voor. Heel gemakkelijk, kan je draaien dus ook ergonomisch. Veiligheid is absoluut heel belangrijk voor ons en cybex behoort ook bij de top dus daarvoor hebben we deze gekocht. Prijzig, maar goed 👍🏽

3 jaar geleden

Alle auto stoelen die je nu nieuw aanschaft zijn goed. Alle autostoelen zijn veilig. Want deze zijn grondig getest anders mogen ze namelijk niet verkocht worden vind t een bullshit argument om een duurder stoeltje te kopen omdat veiligheid voorop staat. Euhm alle stoelen zijn veilig. De ene stoel zou alleen wat meer comfortabel zijn dan de andere stoel dus overweeg dat als je langere ritten gaat maken dat de stoel meer comfort behoeft. Sommige stoelen zijn duurder omdat ze het ouders makkelijker maken doordat hij kan draaien naar de deur opening etc. Maar nogmaals alle stoelen zijn veilig. Ik zelf heb nog geen volgend autostoeltje maar wil dus meegeven dat duurder niet veiliger betekend maar vooral meer luxe. Net als dat je een gewone lounge stoel zou kopen. Bedoel op elke stoel kan je zitten maar vaak betaal je voor meer comfort