31 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben de easywalker mini. Net terug van vakantie. Super fijne kwalitatieve buggy makkelijk inklapbaar. Goeie kwaliteit. Niet al te zwaar. Je krijgt er een hoes bij (handen voor het reizen aangezien ze met die dingen smijten)
Erg tevreden mee. Maar volgens mij heeft chicco ook fijne buggys. Voor mij was een eis dat hij op ligstand kon.
4 jaar geleden
Reactie op Ank_
Mog deze mee het vliegtuig in?
Qua formaat zou t moeten mogen. Maarja aan de gate namen ze m toch in als ruimbagage. Beetje jammer wel, maar hij kwam via speciale bagage als eerst weer eruit waardoor de kleine er gelijk weer in kon toen wij naar de kofferband door liepen
4 jaar geleden
Titanium baby bij van asten nu van 200 naar 100 afgeprijsd wij hebben hem van de week binnen gekregen heel fijn!
4 jaar geleden
4 jaar geleden
Reactie op Meer90
Ahh dat is de action, niet de aldi 😬. En de deal is helaas verlopen.
4 jaar geleden
Joolz aer. Je kunt ook een buggy huren. Zeker voordelig als je hem echt alleen voor vakantie zou gebruiken
3 jaar geleden
Reactie op Annie2106
Die hebben wij ook op het oog! Wat maakt dat jij het een aanrader vindt? En ...
Hij vouwt ontzettend makkelijk en compact in. Ziet er strak uit en loopt heerlijk. Ik ben naar babypark gegaan en eigenlijk alle vergelijkbare buggy’s uitgeprobeerd. Twijfelde tussen de Jacky en dubatti. Uiteindelijk vanwege t uiterlijk toch de dubatti gekozen.