30 Reacties

5 jaar geleden

Davitamon foliumzuur met vitamine d3

5 jaar geleden

Je kan ook gravitamon gebruiken en bij plein.nl verkopen ze goedkoper dan etos en kruitvat.

5 jaar geleden

Davitamon compleet zwanger + omega-3 visolie

5 jaar geleden

Ik heb Davitamon compleet met foliumzuur en Omega3

5 jaar geleden

Hoi! Ik gebruik Elke dag mama van Vitals. Daarbij gebruik ik ook extra vit D, omega 3 en magnesium van Vitals.

5 jaar geleden

Ik gebruik dit

5 jaar geleden

Hii, ik heb de Multi mama dag en Multi mama nacht van Vitakruid. Hier zit oa is actief foliumzuur in en vitamine D. En daarbij van de Kruidvat omega 3.

5 jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

Kan je deze de hele zwangerschap slikken of kan je straks beter overstappen op iets anders?

5 jaar geleden

Reactie op Merelltje

Kan je deze de hele zwangerschap slikken of kan je straks beter overstappen ...
Goede vraag dat wil ik 9 april even navragen bij de verloskundige

5 jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

Goede vraag dat wil ik 9 april even navragen bij de verloskundige
Haha ik wilde het ook aan de VK vragen. Kom er 6 april ☺️

5 jaar geleden

Foliumzuur met vitamine d en calcium

5 jaar geleden

Vitakruid Multi mama dag/nacht en Charlotte Labee Omega 3 vloeibaar. Ik was voor mijn zwangerschap bij een orthomoleculair therapeut waarmee we aan de slag gingen met mijn hormoonbalans. Zij vertelde mij dat veel multivitaminen van bijvoorbeeld de Kruidvat producten bevatten met minder hoge biologische beschikbaarheid (dat houdt dus in dat je lichaam het moeilijker op kan nemen). Vitakruid heeft een hoge opname en zou volgens haar natuurlijkere ingrediënten bevatten. Ik heb me daar verder niet in verdiept dus weet niet precies hoe het zit maar heb haar advies opgevolgd. Bij deze site is de vitakruid momenteel afgeprijsd: https://www.superfoodstore.nl/supplementen/vitamines/multi-vitaminen/vitakruid-multi-dag-nacht-mama-2-x-90-stuks-180-stuks (kun je 3 maanden mee vooruit)

5 jaar geleden

Ik gebruik Prena Fem van Orthica

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Rurai

Ik gebruik dit
Ik gebruik ook Gravitamon

5 jaar geleden

Ik gebruik vitamine d3 druppels van Bonusan, Prenatal tabletten van Vitaminstore met actief folaat en plantaardige omega-3 uit algen van Royal Green

5 jaar geleden

Reactie op Merelltje

Haha ik wilde het ook aan de VK vragen. Kom er 6 april ☺️
Goede vraag! Laat je het antwoord even weten?

5 jaar geleden

Reactie op grace21

Ik gebruik ook Gravitamon
Naast gravitamon gebruik ik ook extra vitamine D.

5 jaar geleden

Reactie op Merelltje

Kan je deze de hele zwangerschap slikken of kan je straks beter overstappen ...
Ik slik deze ook. Bij de vorige zwangerschap heb ik het de hele zwangerschap geslikt (dat mocht/kon gewoon volgens de verloskundige).

5 jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

Ja die heb ik ook 🙃