27 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb de foliumzuur met vitamine B van de Kruidvat gekocht. Zal er veel verschil in zitten? Met bv Davitamon?
5 jaar geleden
Reactie op Kuma
Ik gebruik deze, bij de kruidvat.

Die heb ik ook! Was volgens de verloskundige ook prima :)
5 jaar geleden
Ik heb deze, van terra Nova, online gekocht toen de Mama van VSM overal op was.
Er zitten erg veel vitaminen en mineralen in (ook folaat ipv foliumzuur, makkelijker op te nemen door je lichaam), én het belangrijkste voor mij: ze zijn volledig vegan. Ik eet zelf niet vegan, maar ben wel lactoseintolerant. Helaas zit er in de meeste (multi)vitaminen van bv huismerken enzo wel ergens lactose (zat zelfs in de foliumzuur van de Kruidvat). Op deze manier hoef ik me hier in ieder geval niet druk om te maken 😉.
Hier zit ook bv ijzer en vitamine D in, ook dingen die bij mij vanzelf dalen, dus alleen maar fijn ☺️.

5 jaar geleden
Ik slik vitakruid mama dag en nacht. Dan heb je een pil voor overdag en een pil voor snachts, die geeft dan gedosseerd alle stofjes af. Compleet natuurlijk en geen synthetische rotzooi.
Ik slikte eerst davitamon mama maar blijkt dat de helft van de stoffen niet door het lijf wordt opgenomen..
5 jaar geleden
Mijn verloskundige adviseert deze https://www.davitamon.nl/producten/compleet-mama/