7 Reacties

7 maanden geleden

Ik kreeg van de slaapcoach tip voor de Pinquin… en die van de Hema maar die zijn uit assortiment zie ik

7 maanden geleden

ow herkenbaar! voor onze jongste hebben wij er ook een met 3 standen, dat werkt ook totaal niet. voor onze oudste hebben we deze: https://www.blokker.nl/slaaptrainer--nachtlampje-en-wekker-alecto-wit/1910859.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA_OetBhAtEiwAPTeQZ7l4ulCOBJkdvDZ490mHRAEnzB9AplmR_h1NwCUIVgyNuMvPecnMixoCBpEQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds die heeft alleen een zon en een maan (dus geel en blauw). die werkt voor onze oudste super goed, al vanaf het begin (voordatie 2 werd)..

7 maanden geleden

Wij hebben de giraf. Ik vind het nog steeds belachelijk veel geld voor een nachtlampje maar moet toegeven dat ik hem toch ook wel erg fijn vindt. Papa kreeg de taak dit uit te zoeken en kwam toen met deze. Zijn argumenten voor de prijs waren: - gaat jaren mee. Ook evt voor zijn broertje. - de lampen in de woonkamer zijn veel duurder. 🤪 dit klopt, we hebben een aantal specials. - deze gaat niet uit s’nachts en kan je op kleur (ik wilde perse een rood kleurtje voor s’nachts) en intensiteit instellen. - we kunnen het betalen wat doe je moeilijk 🤪. - via mobiel bedienbaar, ook schema’s in te stellen. - gewoon met stekker, kan niet zomaar “op” zijn. S’avonds en s’nachts staat de Giraf op rood. Heeeel zachtjes maar wel zichtbaar als hij tussendoor wakker wordt dat hij iets heeft om te zien. S’ochtends wanneer hij voor 7u wakker is, gaan we naar hem toe en leggen we uit dat de giraf nog slaapt dus het tijd is om te slapen. Dat werkt vaak best goed! En zo niet gaat hij spelen. Als het echt niet meer gaat en hij gaat huilen, zetten we zelf de giraf op regenboog. Wanneer de giraf op regenboog gaat is de giraf wakker! Dan gaat hij ons dus heel blij roepen “GIRAF WAKKER”. Ook bij het inslaap komen s’avonds heeft de giraf de boel makkelijker gemaakt. Giraf krijgt een slaapkusje en daarna zachtjes doen aangezien de Giraf aan het slapen is 🤪. Ik blijf erbij dat een goedkoper lampje ook had voldaan 😂. Bekijk Giraf Nachtlampje & Slaaptrainer - Kinderwekker - Slaapwekker - Peuterwekker - Baby - Peuter - Tiener - Dag- en nachtritme - Geen lawaai | Stil op: https://www.bol.com/nl/p/giraf-nachtlampje-slaaptrainer-kinderwekker-slaapwekker-peuterwekker-baby-peuter-tiener-dag-nachtritme-geen-lawaai-stil/9300000146527078?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

7 maanden geleden

Reactie op Jaloke

ow herkenbaar! voor onze jongste hebben wij er ook een met 3 standen, dat w ...
deze hebben wij ook voor onze dochter van 7. zijn er blij mee ze ziet wanneer ze uit bed 'mag' en anders nog proberen te slapen of boekje lezen

7 maanden geleden

Reactie op Pleun22

Ik kreeg van de slaapcoach tip voor de Pinquin… en die van de Hema maar die ...
heb je daar een link/merk van? kan m zo gauw niet vinden?

7 maanden geleden

Ik zie nu dat er 2 pinguïns zijn dus weet niet zo goed.. denk die Zazu. Iemand daar ervaring mee? https://www.mamaloes.nl/zazu-pam-de-pinguin-grijs-3-in-1-slaaptrainer-za-pam-01

7 maanden geleden

Reactie op Pleun22

Ik zie nu dat er 2 pinguïns zijn dus weet niet zo goed.. denk die Zazu. Iem ...
ja hebben wij. het rode licht gebruiken wij alleen als nachtlampje. deze kan je dimmen wat erg fijn is. de wekker en het kleuren naar oranje en groen gebruiken wij niet. Hij roept ook bij rood dat hij klaar is met slapen😅