Ben wel benieuwd welke doekjes jullie gebruiken om de vieze toetjes schoon te maken?
Ik gebruik nu merk waterwipes, deze zijn bijna op.
Ben op zoek naar een goedkoper alternatief. 馃き
Ik heb gewoon face & hand wipes van de lidl. Ik gebruik ook gewoon de luiers en luierdoekjes van de lidl. Werkt gewoon goed en een stuk goedkoper dan een merkproduct.
Waterdoekjes van kruidvat of trekpleister. En ik heb voor thuis ook een stapeltje hydrofiele washandjes in de keuken liggen. Dat is ook gewoon lekker omdat je het even met (warm) water kan uitspoelen. Anders kost het erg veel doekjes met al dat geklieder.
Wij gebruiken Huggies pure babydoekjes en Kruidvat waterdoekjes. Ons zoontje heeft snel eczeem en deze twee soorten leveren geen reactie op. Ik vind zelf die van Huggies het prettigst omdat ze lekker stevig zijn en altijd netjes 茅茅n voor 茅茅n uit het pakje komen.
Kruidvat waterdoekjes! Wij gebruikten eerst ook Waterwipes, maar het is vrij duur als je het voor een langere periode gebruikt.
Ik doe wat extra water bij de Kruidvat waterdoekjes. Super handig voor bij het schoonmaken van gezichtjes en billetjes. En het droogt hoe dan ook niet uit 鈽猴笍
Buitenshuis de Kruidvat sensitive billendoekjes. Thuis hebben we hele kleine hydrofiele doekjes 20x20cm ofzo en die gebruiken we voor de gezichtjes met wat water.
Thuis een nat doekje, heb een hele stapel koeka doekjes die we daarvoor gebruiken 馃槄
En heb in m鈥檔 tas gewoon standaard de Huggies pure billen doekjes zitten die we ook voor z鈥檔 billen gebruiken 馃槄馃憤馃徏
Thuis gebruiken we washandjes. Buitenshuis de billendoekjes (Etos/Kruidvat) of een washandje dat ik thuis al vochtig maak en meeneem in een plastic zakje. Vind een washandje soms toch iets makkelijker afvegen.