5 Reacties

één jaar geleden

Niemand?

één jaar geleden

Reactie op Chien

Niemand?
Je hebt pas 6 uur geleden gepost 🙈🙈. Ik denk dat nog niet veel mensen de kans hebben gehad op te reageren 😉. Basis hier voor alles is respect: naar anderen, de natuur, voedsel, spullen en speelgoed enz. Maar zeker ook naar jezelf. Dat laatste vind ik nog het moeilijkste 🙈

één jaar geleden

Bij mijn eerste kindje heb ik er ook even bij stilgestaan :-). Ik had als idee een fotoboek te maken met mensen die me geïnspireerd hebben en hun levensles/-wijsheid daarbij, maar denk dat het uiteindelijk meer nuttig is om mezelf eraan te herinneren dan mijn dochter 😅. Al is het ook leuk om zo over bv. familie te praten en wat ze betekenen ❤️. Naast de jouwe, geef ik o.a. als instelling ook nog graag mee: Als je weet wat je wilt/zoekt, en je staat ervoor open, zal je zien dat er overal om je heen kansen zat voor het grijpen liggen 😊.

één jaar geleden

- wees jezelf. - eerlijk en rechtvaardig zijn.

één jaar geleden

U zeggen tegen mensen die ouder zijn (oma opa tante etc) Wees jezelf er zijn al genoeg anderen In huis draag je geen schoenen Iedereen heeft een andere mening, dat is niet goed of fout. Je hebt niet perse iemand nodig om gelukkig te zijn.