Hi mama's,
Mijn zoontje is 17 mnd. Groeit goed en eet (weer) goed. Hij is veel ziek geweest en last van kiesjes gehad maar eet nu weer flink. Hij heeft vanaf 3 mnd af en aan eczeem, geen koemelkallergie daar is hij op getest. Ik heb wel zelf het idee dat hij niet heel goed tegen koemelk kan, melkproducten zoals yoghurt of kwark wel. En ik ben geen voorstander van een hele beker melk.
Tot 10 mnd volledig bv gegeven daarna flesje voor het slapen gaan en in de nacht 1 fles Hipp combiotik 2. Ik had die na 12 maanden afgebouwd naar alleen in de nacht. En hij dronk maanden lang alleen een flesje in de nacht v maximaal 120 ml(maak altijd 200ml en kijk hoeveel hij wil). Maar sinds hij flink loopt en nu meer eet wordt hij snachts wakker om 02.00, hele fles van 200 ml gaat dan op. En vanmorgen weer om 05.30 170 ml op. Zn dag ziet er als volgt uit:
Tussen 07.00 en 08.00 bordje Brinta of havermout
Met lactose vrije melk
Tussendoor fruit
12.30-13.30 lunch, 2 boterhammen of pannekoekjes. Soms soep
Tussendoortje babykoekje, babychips of zelfgemaakt ijsje
18.00-18.30 warme maaltijd soms nog iets toe in de vorm van een danoontje of perenijsje
19.30-20.00 slapen.
Is dit een periode, moet ik er wat aan veranderen of wachten tot hijzelf aangeeft geen fles meer te willen.
Oja en hij slaapt niet door, van alles al geprobeerd en ik heb het geaccepteerd hij is altijd vrolijk, ook snachts en heeft blijkbaar de behoefte aan een flesje snachts. Ik heb ook water geprobeerd maar dat doet m niet ik hoor echt zn maagje knorren vd honger.
Please jullie ervaring en advies?