Beste dames,
Ik wil graag wat mooie spullen wegdoen en een jonge aanstaande moeder ermee blij maken in need. Het is wel echt een pré dat je de spullen echt nodig hebt en ze niet graag erbij wilt voor de leuk, want daar doe ik het niet voor en wil ik dan ook graag duidelijk maken. Ik heb bijvoorbeeld nog een prachtige wieg van 4Moms staan, namelijk de MamaRoo. Mijn prinsesje is nu een jaar oud en ze heeft er letterlijk volgens mij 10 keer in gelegen. Verder heb ik ook nog een hele mooie Ergobaby draagzak staan, model Aerloom Desert Rose. Ook heb ik nog een paar leuke schoentjes over 2 stuks ugg, 2 paars Vans. Verder ook nog een heel mooi Moncler jasje in kleur roze rond de 6 maanden zo en nog paar leuke dingetjes. Ik hoef er helemaal niets voor, alles is zo zowat nieuw en ik wil graag nog 1 jonge moeder blij maken want in deze moeilijke tijden kan iedereen wel een reaching hand gebruiken. Laat mij weten of ik jou of een bekende hiermee blij kan maken die de spulletjes echt nodig heeft, dat zou mij het gelukkigst maken.
Stuur me maar een berichtje bij interesse.
Liefst,
Fatima