10 Reacties
één jaar geleden
Reactie op AM 95
Misschien eens langs gaan bij een dermatoloog. Was je zijn lakens enzo op 6 ...
Ja we wassen ze op 60 idd. Ik weet het niet, hij slaapt daar vooral overdag. Ik weet het niet 100% zeker maar ik geloof dat hij het na zijn overdagslaapjes ook niet heeft. Het is me niet specifiek opgevallen. Gistermiddag keek ik en toen zag ik eigenlijk niks behalve die soort stipjes/lijken kleine korstjes. Verder is dan de huid weer rustig. Ik ga het denk ik maar registreren.
één jaar geleden
Reactie op Daphne90
Wat vervelend voor je zoontje!
Ik denk even mee, welk materiaal heeft het m ...
Neutral gebruik ik als wasmiddel
Een slaapzak van de hema zo’n tog 3 slaapzak.
één jaar geleden
Ik neig echt ernaar om zn haar af te scheren en hem te laten slapen in een campingbedje. Al moet ik die dan even aanschaffen. Verplaatsen bedwantsen of parasieten dan mee? Of moet ik het oude bedje dan helemaal in een andere kamer zetten? Haha wat een puzzel om dingen uit te sluiten. Hoe kom je uberhaupt daaraan? Wij kopen weinig tweedehands en hebben echt een matras van een paar 100 euro gekocht en bed ook en nooit problemen gehad tot nu toe.
één jaar geleden
hoi!
wat vervelend voor je zoontje, heb je een babyfoon met camera? misschien kan je in de gaten houden of ie daadwerkelijk ligt te krabben?
zo te zien heeft ie ook best wel wat haar, z’n nek is dan best een warme plek wat irritatie kan geven.
mijn zoontje aait vaak over z’n eigen hoofd als ie gaat slapen en zie hem dit soms ook nog doen als ie slaapt.
mijn dochter trok helaas aan der haar dat ze klein was, soort gekke tik 😂 gelukkig over gegaan.