5 Reacties

één jaar geleden

Wij zijn eigenlijk na het kwijtraken van het rietje van de avent beker gewoon overgestapt naar de 360 beker van munchkin(?) en moet zeggen dat dat best een soepele overgang was 😅 al we op pad zijn hebben we een goedkope rietjes beker van de action 😅 en die neemt ie goed genoeg.. ik weet dat je redelijk rapley gevolgd hebt, dus is je zoontje niet al gewend af en toe uit een gewone beker te drinken? Dacht dat je dat ergens gezegd had 🤔 denk dat een 360 beker dan best een goeie optie is.

één jaar geleden

Ik vind die van Kruidvat zelf heel fijn. Zijn 4 euro dacht ik

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Wij zijn eigenlijk na het kwijtraken van het rietje van de avent beker gewo ...
Ja hij drinkt ook wel uit een open beker, maar erin blazen vindt hij leuker 🥲 Voor onderweg en tijdens het spelen gebruik ik een rietjesbeker. Ik heb al een nieuwe (andere) beker voor hem en qua systeem is die precies hetzelfde als de vorige beker. Maar het probleem is dat hij er niet uit wilt drinken omdat het niet ZIJN beker is. Die beker die hij kapot gegooit heeft dus 😑

één jaar geleden

Reactie op britt2496

Ik vind die van Kruidvat zelf heel fijn. Zijn 4 euro dacht ik
Deze hebben wij ook, die zijn inderdaad fijn. En die lopen in het midden wat smaller toe, waardoor ze deze ook makkelijk met 1 hand kan pakken tijdens het spelen

één jaar geleden

We hebben wat vooruitgang geboekt! Ik gebruik de nieuwe rietjesbeker zelf en nu vindt hij hem opeens wel interessant. Wanneer hij om water vraagt is hij er nog niet heel enthousiast over, maar hopelijk komt dat nog 🤞🏻