10 Reacties

3 jaar geleden

Alpro soya?

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem221121

Alpro soya?
Mogen babys dat al ?

3 jaar geleden

Kokos yoghurt?

3 jaar geleden

Reactie op DebSch

Mogen babys dat al ?
Volgens mij wordt dit afgeraden ivm opbouwen van een mogelijke allergie hiervoor 馃槵

3 jaar geleden

Reactie op Kiwinasje

Volgens mij wordt dit afgeraden ivm opbouwen van een mogelijke allergie hie ...
Ja dat dacht ik al

3 jaar geleden

Niet. Alleen maar Nestl茅 plantaardig babytoetje zo nu en dan 么f olvarit. Maar meestal krijgt ze geen toetje

3 jaar geleden

Reactie op Tems87

Niet. Alleen maar Nestl茅 plantaardig babytoetje zo nu en dan 么f olvarit. Ma ...
Hier idd ook niet. Nog nooit een toetje gegeven馃槄

3 jaar geleden

Je kan gewoon haver yoghurt of amandel yoghurt geven even opletten dat het ongezoet is. Bij ons raad de kinderarts juist wel aan om ook soja te geven ivm kans op allergie dus ik geef haar dan gewoon af en toe een hapje soja yoghurt

3 jaar geleden

Wij moesten van de kinderarts soja yoghurt of melk proberen al bij 6mnd ivm allergie毛n. 2x gedaan en bij beide keren weer een reactie. We moeten het nu blijven aanbieden zei ze vanochtend alleen ik heb daar geen fijn gevoel bij. Ik zoek ook iets voor zijn fles te vervangen in de middag, op het kdv geven we altijd gewone yoghurt, een collega gaf haar dochter met koemelk en soja allergie geiten yoghurt. Hier kon zij wel tegen, nog meer mensen ervaring mee?

3 jaar geleden

Wij moesten van de kinderarts soja yoghurt of melk proberen al bij 6mnd ivm ...
Mij werd door de kinderarts juist geitproducten zoals geiten melk en kaas etc ook afgeraden omdat kindjes met kma 9vd10 keer ook allergisch zijn voor geit