5 Reacties

2 maanden geleden

Onze dochter wordt 4 nov 3 jaar en het is echt super herkenbaar! Best wel vermoeiend af en toe, heb niet dé tip helaas maar volg even mee😉

VRIEND

2 maanden geleden

Die van ons wilde ook nooit alleen spelen. Inmiddels kan hij buiten in het zand en binnen met zijn auto's zelfstandig spelen, maar nog steeds wordt ik vaak bijna iedere minuut gevraagd om even te komen kijken/helpen/meedoen. Inmiddels accepteert hij het redelijk als ik zijn verzoek even afsla, meestal.

2 maanden geleden

Ohh ja herkenbaar. En bij opa’s en oma’s (vooral m’n schoonmoeder als ik d’r moet beloven ) vermaakt hij zichzelf de hele dag. Joe Joe! 🤣 maar hier thuis ook een drama af en toe.

2 maanden geleden

Het word steeds beter denk ik. Hier valt op zolang ik bezig blijft met het huishouden bijvoorbeeld hoor je meneer niet. Maar als ik even denk te gaan zitten is het mama mee spelen... en papa, opa, oma moeten altijd mee spelen maar die zien hem ook minder dan ik. Als hij even niet goed zelf kan spelen laat ik hem mij altijd helpen met huishoudelijke klusjes. Vind hij geweldig

VRIEND

2 maanden geleden

Reactie op jipzz

Het word steeds beter denk ik. Hier valt op zolang ik bezig blijft met het ...
Oh ja, hier ook! Helpen lakens vouwen, vegen, tafel dekken ❣️ Ik merk toch wel dat hij hier steeds beter en langer zelf kan spelen, tot mijn komt de bank of stoel raakt...