10 Reacties

6 maanden geleden

Ja, ik was vorig jaar bijna 3 maanden ziek. Ik had steeds keelpijn, ging even weg en kwam weer terug. Ik heb uiteindelijk om antibiotica gevraagd, omdat mij gevoel zei dat het niet om een virusgriepje ging. Na de kuur was ik beter!

6 maanden geleden

Reactie op SH1986

Ja, ik was vorig jaar bijna 3 maanden ziek. Ik had steeds keelpijn, ging ev ...
Wat vervelend dat je zo lang ziek was. Dit herken ik ook van de keelpijn. Inmiddels heb ik koorts. Dank voor het delen.

VRIEND

6 maanden geleden

Ik ben net een week ziek geweest door griep waarvan ik 2 dagen echt plat op bed heb doorgebracht, waarbij maar de wc gaan en uitdaging was en avondeten ook teveel energie kostte. Daarna gelukkig weer opgeknapt, op een slijmhoest na, en nu heeft het hele gezin en buikgriep, lijkt het. Je duikt zo van het ene in het andere. Er gaat momenteel van alles rond. Heel veel beterschap!

6 maanden geleden

Reactie op Hepziba

Ik ben net een week ziek geweest door griep waarvan ik 2 dagen echt plat op ...
Dank voor je reactie. Wat vervelend dat je zo ziek was.

6 maanden geleden

Jup, vandaag ook maar naar de huisarts geweest omdat ik al ruim 3,5 week strontverkouden ben, me zeer lamlendig voel en de longen uit mn lijf hoest. Sinds een paar dagen zelfs een gekneusde rib aan de linkerkant. Erg fijn als je 37+5 zwanger bent 🥲 Maar de huisarts gaf aan dat deze verkoudheid die nu heerst heeeel hardnekkig is en wel een week of 6 kan duren. Dat zou dan precies op tijd zijn voor de bevalling, dus hopen dat ze minimaal tot 40wk blijft zitten 🙃

6 maanden geleden

Reactie op Linds1990

Jup, vandaag ook maar naar de huisarts geweest omdat ik al ruim 3,5 week st ...
Wat pittig zeg. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Dank voor het delen. Ik dacht echt dat ik gek werd

VRIEND

6 maanden geleden

Reactie op Linds1990

Jup, vandaag ook maar naar de huisarts geweest omdat ik al ruim 3,5 week st ...
Pittig, zeg! Heel veel sterkte! Veel rust, citroen en honing.

6 maanden geleden

Jup! Ik heb meer dan 5 dagen lang echt hoge koorts gehad; ruim boven de 39 (hoogste was 39.6) Ons dochtertje had 40. We werden echt met het advies van uitzieken en rustig aan doen weg gestuurd. Ik heb er bloedarmoede bij dus bij mij is het vanwege lage weerstand nog een tandje vermoeiende dus moest ik 2 x naar de hap. Daar deden ze ook heel luchtig. Het is een zeer hardnekkige griep en ik hoor nu steeds meer mensen om mij heen die het ook beginnen te krijgen. Duurt ook vrij lang heb ik begrepen van de huisarts😮‍💨 Iedereen beterschap❤️

6 maanden geleden

Reactie op Kira20

Jup! Ik heb meer dan 5 dagen lang echt hoge koorts gehad; ruim boven de 39 ...
Dat lijkt me heel zwaar, met de koorts erbij. Hopelijk voelen jullie zich weer beter. Dank voor je reactie

6 maanden geleden

Reactie op T-H

Dat lijkt me heel zwaar, met de koorts erbij. Hopelijk voelen jullie zich w ...
Vandaag nog geen koorts gehad, dus hopelijk is dit dag 1 van de start van weer koorts vrij zijn🙌🏻 ons dochtertje is alleen nog verkouden maar die huppelt alweer rond gelukkig. Nu begint mijn man ziek te worden, die de afgelopen dagen zorgverlof had voor ons😔