26 Reacties

4 jaar geleden

Na bijna 30 nachten achter elkaar minimaal 4x per nacht hysterisch wakker gekrijst te worden door ons mannetje en heel wat zonsopkomsten aanschouwd te hebben, kan ik vertellen dat de misselijkheid me niet bekend voorkomt 😬😂 Alleen maar oververmoeidheid en prikkelbaarheid en... vreetbuien want emo-eten 🙈

4 jaar geleden

Hier zo! Elke keer wij een slechte nacht hebben ben ik we dag erna zo misselijk en duizelig. Hallo oververmoeidheid! Ik voel direct her verschil wanneer mijn zoontje eens een nachtje bij de grootouders slaapt 🙂

4 jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Na bijna 30 nachten achter elkaar minimaal 4x per nacht hysterisch wakker g ...
Ownooo dat klinkt heftig! Maar wat fijn dat je daar geen last van hebt. Al is prikkelbaar en oververmoeid zijn ook eeecht geen pretje. Maar goh, hoe is de zonsopgang hier in Nederland? 🙈

4 jaar geleden

Reactie op SuzanHautekeete

Hier zo! Elke keer wij een slechte nacht hebben ben ik we dag erna zo misse ...
Ooh meeeen je! Ik vind het heel rot dat jij het ook hebt want men men wat kun je je dan beroerd voelen he. Maar ergens 'fijn' dat iemand het herkent. Heb je al een goede tip gevonden? 🙈 Pfoee en heb jij ook dat je dan bijna niet kunt eten?

4 jaar geleden

Heel herkenbaar als ik erg moe ben ben ik ook altijd misselijk en zo weeïg gevoel! Nou slaap ik al 1,5 jaar slecht want me zoontje van 1,5 is slapen niet z'n sterkste kant🙈 dus is het voor mij een soort gewenning geworden nu ik erover nadenk niet echt gezond🤭😅

4 jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Na bijna 30 nachten achter elkaar minimaal 4x per nacht hysterisch wakker g ...
Jaa niet altijd maar af en toe als ik al paar dagen niet heb kunnen slapen heb ik wel last van misselijkheid😔 Haha emo eten en vreetbuien komen zoooo bekend voor inmiddels al 3 maanden (van de 6) door slecht slapende zoontje 😢

4 jaar geleden

Reactie op Novemberwondertje

Ooh meeeen je! Ik vind het heel rot dat jij het ook hebt want men men wat k ...
Inderdaad! Mijn vertering ligt dan helemaal stil. Maar ik blijf wel regelmatig eten, al is het maar een kleine hoeveelheid. Want anders zit ik daar dan ook in de problemen 🙈 wat voor mij tegen de duizeligheid wel helpt is wat vitaminepoeder van Orangefit in mijn water doen. En hem af en toe een nachtje laten logeren 😂. Mn vriend en ik hadden dan oorspronkelijk het idee om weer eens een date te doen maar we kruipen gwn samen vroeg in bed. Zijn we beiden goed uitgeslapen en kunnen we weer even door.

4 jaar geleden

Ik heb dit ook inderdaad. Heb al maanden niet langer dan 3 uur achter elkaar geslapen. Soms haalt het me even een soort in en ben dan inderdaad ook misselijk van moeheid 😵

4 jaar geleden

Hier ook zo na een slechte nacht. Voel me precies alsof ik dan de avond ervoor teveel gedronken heb, een kater gevoel 🤣 maar ik kan ook gewoon heel slecht tegen te weinig slaap… meestal als ik dan ga douchen voel ik me wel al een stuk beter

4 jaar geleden

Reactie op Rion

Ik heb dit ook inderdaad. Heb al maanden niet langer dan 3 uur achter elkaa ...
Ow bah wat rot. 3 uur is ook echt heeeel weinig! Heb jij dan ook moeite met eten?

4 jaar geleden

Reactie op zeratje

Hier ook zo na een slechte nacht. Voel me precies alsof ik dan de avond erv ...
Oeeeh bah, jaaa ik herken je gevoel wel. Heel ellendig haha! Kun jij dan nog wel eten of moet je dan wel eens overgeven van de misselijkheid?

4 jaar geleden

Altijd als ik slecht slaap heb ik een soort kater! Ik denk nu ook van was dat vroeger op stap dan door de drank of door weinig slaap😜

4 jaar geleden

Reactie op VSXBZ

Altijd als ik slecht slaap heb ik een soort kater! Ik denk nu ook van was d ...
Hahaha! Ik vind slaap de schuld geven wel een goed excuus 😅

4 jaar geleden

Ik heb heel vaak barstende koppijn als ik slecht heb geslapen. En dat is soms inderdaad in combinatie met misselijkheid (tot spugen aan toe). Erg naar!

4 jaar geleden

Reactie op Annanoah

Ik heb heel vaak barstende koppijn als ik slecht heb geslapen. En dat is so ...
Oooh meen je..klinkt bijna als migraine? Wat rot dat jij ook moet overgeven.. 😔

4 jaar geleden

Oooh meen je..klinkt bijna als migraine? Wat rot dat jij ook moet overgeven ...
Ja, is ook migraine. Lang geen last van gehad, maar komt nu met enige regelmaat opzetten helaas. Moeten we denk ik eventjes doorheen nog de komende maanden. Tot onze lieve baby's wat meer gaan slapen 🙈

4 jaar geleden

Ow bah wat rot. 3 uur is ook echt heeeel weinig! Heb jij dan ook moeite met ...
Ja moet me er dan echt toe zetten te eten. Gelukkig heb ik wel medicatie tegen de misselijkheid. Ooit keer gekregen toen ik ziek was en geniet er soms nog van 🙊

4 jaar geleden

Oeeeh bah, jaaa ik herken je gevoel wel. Heel ellendig haha! Kun jij dan no ...
Ja ik kan wel eten dan hoor. Overgeven doe ik eigelijk zo goed als nooit, of ik moet écht goed ziek zijn haha zelfs mijn hele zwangerschap niet overgegeven ookal was ik misselijk, ik kan het gewoon niet 😆

4 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Heel herkenbaar als ik erg moe ben ben ik ook altijd misselijk en zo weeïg ...
Hii, hoe gaat het nu met je op dit gebied? En heb je al DE perfecte tip gevonden tegen die misselijkheid? 😅

4 jaar geleden

Hii, hoe gaat het nu met je op dit gebied? En heb je al DE perfecte tip gev ...
Hier gaat het goed de kleine slaapt de nacht door en me zoontje slaapt ook eindelijk😊 de oudste ligt nu samen met de kleine op de kamer en dat is nog weleens feest maar rond 10 uur max slapen ze en worden ze niet meer wakker! Dus ja DE perfecte tip is slapen😅 ochtends goed ontbijten en lekker douchen wil ook nog weleens helpen bij mij en heeeeel veel koffie😂 Hoe gaat het bij jou? Heb je goeie nachten inmiddels?