3 Reacties

茅茅n jaar geleden

Eten is niet belangrijk, drinken wel. Mijn zoontje had voor kerst een keelontsteking en de huisarts zei dat elk soort vocht acceptabel is. Ik heb knijpfruit, appelmoesjes en ijsjes gehaald. Zou mijn zoontje een dagdeel geen plasluier hebben gehad dan moest ik weer bellen. Denk dat met eten ook alle kleine beetjes helpen. Mocht hij koorts blijven houden, zetpillen geven en zorgen dat er een spiegel blijft.

茅茅n jaar geleden

Hier was ze vorige week ook ziek. Koorts hoesten verkouden etc. Drama en niks willen eten toen idd papjes aangeboden en dingen die vooral vloeibaar zijn. En nu eet ze weer gwn brood en alles wat ze moet eten heeft ook 4 a 5 dagen aangehouden. En drinken is idd belangrijkste dat hielden we goed in de gaten. Maar met de pap yoghurt en fruitprutjes kreeg ze naast de beetjes water gwn voldoende binnen. We bleven het eten wel gwn aanbieden zoals ze gewend was en als ze niet at gaven we voor nu dan even een alternatief maar daardoor eet ze nu weer alles.

茅茅n jaar geleden

Hier ook een hummeltje met 40+ koorts. Hij lust 3 happen banaan, 2 happen cracotte, 2 happen avondeten en een extra flesje. Ik probeer vooral vocht aan te bieden en alle eetmomenten zoals normaal maar daar neemt hij zoals je ziet weinig van. Vooral het vocht is belangrijk tijdens het ziek zijn. Maar ik voel je zorgen hier ook馃ズ