8 Reacties

één jaar geleden

Hi! Er heersen heel veel virussen onder kindjes en überhaupt in NL en bij pech pikken ze de ene na de andere op, ons zoontje ook gehad afgelopen 6 weken :( Zolang ze voldoende drinkt, niet suf is en geen gekke vlekjes heeft hoef je je geen zorgen te maken! (Ik werk zelf op de spoedeisendehulp) Als je er geen goed gevoel bij heb kun je morgen altijd even de huisarts bellen!

één jaar geleden

Mijn zoontje was 9 weekenden op rij ziek . Als ze eenmaal wat onder de leden hebben/niet fit zijn, zijn ze vatbaarder voor nieuwe virussen. En sowieso heerst er nu van alles. Kan geen kwaad, bouwen ze weerstand door op! Koorts of hoogte van de koorts maakt ook niet uit, zo lang het onder de 41 blijft, ze goed drinken (minstens de helft van normaal), niet suf zijn en het na een dag of 4 wel zakt. Sterkte, is niet leuk!

één jaar geleden

Reactie op MBB85

Mijn zoontje was 9 weekenden op rij ziek . Als ze eenmaal wat onder de lede ...
Overigens had hij van de 9 weekenden ook 7 weekenden meer dan 39,5 graad koorts, hoogste was 40.7.

één jaar geleden

Dankjewel! Jaa ik wist dat er veel mensen ziek waren de afgelopen weken. Maar zown kleintje 3x in korte tijd voelt heel onprettig en vind t vooral heel sneu. Als ze morgen nog koorts heeft, bel ik dinsdag ochtend de huisarts.

één jaar geleden

Kan het niet zijn dat er een tandje/kiesje dwars zit? Als ze wel jammert en minder goed eet, maar wel goed drinkt...

één jaar geleden

Er gaan van allerlei virussen rond. Ze kan een nieuw virus ophebben gepikt terwijl de andere net over was. Maar zou morgen als ze koorts heeft de huisarts bellen om alles toch even na te laten kijken. Zeker ook omdat je je zorgen maakt.

één jaar geleden

Reactie op NdH89

Kan het niet zijn dat er een tandje/kiesje dwars zit? Als ze wel jammert en ...
Nee hier heb ik al naar gekeken en gevoeld. Maar zie zo gauw niks. Ze is ook langzaam met de tandjes. Heeft er nog maar 5😂 Ze is nog steeds ziek helaas.

één jaar geleden

Reactie op MommyOfOne21

Er gaan van allerlei virussen rond. Ze kan een nieuw virus ophebben gepikt ...
Jaa als ze morgen vroeg nog koorts heeft, ga ik bellen. Voelt gewoon niet prettig