8 Reacties

één jaar geleden

Oeh lastig om te zeggen van een foto af. Maar het lijkt misschien wel zo. Mag ik je nog wat anders vragen, ik neem aan dat je dus al een kindje van rond nov 21 hebt. Had je toen ook al de ziekte van Crohn? Mijn schoonzusje heeft helaas dezelfde ziekte en twijfelt of ze dan wel zwanger wil worden. Ik welk opzicht heeft het jouw zwangerschap beïnvloed? Ik merk dat zij te weinig mensen heeft waar ze dit aan kan vragen en hoop zo voor ze dat ze ooit ook dit geluk mee mogen maken. 👏 Maar snap wel dat dit haar deels tegen houdt.

één jaar geleden

Reactie op Sja1989

Oeh lastig om te zeggen van een foto af. Maar het lijkt misschien wel zo. M ...
Ja dat vind ik ook haha. Ik probeer het over een paar dagen weer. Nou ik ben er pas na de bevalling van de eerste achter gekomen doordat toen pas echt de klachten begonnen. Mijn dochter was met 42 weken geboren en was precies 8 pond dus als je bedenkt dat ik het waarschijnlijk dan ook al had hoeft dat niet perse voor een mindere afloop te zorgen. Maar nu ik het zelf weet ben ik wel voorzichtiger zeker tijdens een opvlamming. Maar is de ziekte wel rustig bij haar nu dan?

één jaar geleden

Reactie op Mriekx23

Ja dat vind ik ook haha. Ik probeer het over een paar dagen weer. Nou ik be ...
Nee op dit moment heeft ze ook nog heel veel pijn en zijn ze aan het testen met verschillende medicatie. Hoeft ook niet nu natuurlijk, maar misschien over 2 jaar.

één jaar geleden

Reactie op Sja1989

Nee op dit moment heeft ze ook nog heel veel pijn en zijn ze aan het testen ...
Heel vervelend om te horen dat ze zoveel last heeft. Maar inderdaad misschien over een paar jaar als de ziekte dan onder controle is hoop ik dat ze dan een fijne zwangerschap en een gezond kindje mag krijgen :) heel veel beterschap gewenst 🌹

één jaar geleden

Bij mij begon me 2de positief test ook zo Over 2 dagen nog 1x testen als ze duidelijker worden is het raak 😉

VRIEND

één jaar geleden

Ik zie wel iets idd. Zou nog even een tweede test doen op een later tijdstip. Kijken of het blijft plakken

één jaar geleden

Hij is nu weer negatief maar heb een andere test gebruikt. Binnenkort maar even weer proberen met dezelfde test als eerst🤷🏼‍♀️

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Mriekx23

Hij is nu weer negatief maar heb een andere test gebruikt. Binnenkort maar ...
Dan zal het wel negatief zijn.