13 Reacties

één jaar geleden

Gewoon doen!! Ik zie namelijk niet in waarom niet 😃 Hier ligt het anders 😅 Ik ben tevreden met even snel in en uit op maandag ochtend, maar m’n vriend zegt als we het doen doen we het goed… dus heb ik gezegd; oké, maar dan moet je mij ook vragen 😂

één jaar geleden

Denk dat je daarin heel erg je eigen gevoel moet volgen☺️ Mijn moeder heeft vroeger mijn vader ten huwelijk gevraagd😁 Maar ik wilde het heeeeel traditioneel en heb 10 jaar gewacht op dé vraag en écht op 1 knie🙈 (oké we kregen al verkering toen ik 17 was dus dat het wat jaartjes duurde was wel logisch🤣). Ik vond het zo’n magisch moment toen hij het vroeg op het strand in Miami😍 Maar hé, een ander heeft daar niks mee en doet het geheel op zijn/haar eigen manier. Misschien ook goed om je af te vragen hoe je man zou reageren? Mijn man had absoluut nee gezegd als ik het hem had gevraagd en had het ook echt niet leuk gevonden als ik dat had gedaan. In dat opzicht dachten wij daar dus hetzelfde over en ben ik blij dat ik geduldig ben geweest😁

één jaar geleden

Reactie op SdG

Denk dat je daarin heel erg je eigen gevoel moet volgen☺️ Mijn moeder heeft ...
Wat gaaf 😍😍 waren die 10 lange jaren wel waard dan. 🥰Nou dat laatste betreft dat me vent idd zo iemand is dat de man het moet vragen weerhoud me wel. 😅🤣 Het is meer dat ik trouwen wel iets moois vind qua verbintenis , zelfde achternaam hebben en dat alles goed geregeld is voor de kleine. Ik wil het niet groots houden, wil wel een trouwjurk aan en hij in een pak. Maar ik ben niet zo iemand die graag in het middelpunt staat en het liefst zoiets vier met directe familie en vrienden. 🥰

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Gewoon doen!! Ik zie namelijk niet in waarom niet 😃 Hier ligt het anders ...
Haha ik snap beide wel. Qua dat dingen goed geregeld is voor de kleine is het erg aantrekkelijk om even snel naar binnen te lopen en na 5 min weer buiten te staan. 🤣 maar trouwen in zo mooie jurk is wel echt een droom hoor. 😍

één jaar geleden

Reactie op Tutje

Haha ik snap beide wel. Qua dat dingen goed geregeld is voor de kleine is h ...
Ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst een jurk gedragen heb 🤣 laat staan dat ik er een vermogen aan uit zou willen geven 🙈 Áls hij mij vraagt, en we gaan trouwen… dan word het een broekpak… en Sws geen wit 🤣

één jaar geleden

Yess, ik heb mijn man ten huwelijk gevraagd;) Ik wilde graag trouwen en voor hem maakte het niet zoveel uit wel of niet trouwen. Dus als ik wilde dat er wat ging gebeuren, lag het balletje bij mij. Gelukkig zij hij wel ja 😁

één jaar geleden

Reactie op Chantal Moes

Yess, ik heb mijn man ten huwelijk gevraagd;) Ik wilde graag trouwen en vo ...
Zo mooi 🥰 hoe heb je hem gevraagd?

één jaar geleden

Wij zijn heel simpel op het gemeentehuis getrouwd en niet heeft elkaar ooit gevraagd 😅 We bespraken het gewoon.. lekker praktisch wel haha Maaaar, ik zou het zeeeker gewoon vragen als ik jou was hoor! Doen! Why not?

één jaar geleden

Reactie op mila30

Wij zijn heel simpel op het gemeentehuis getrouwd en niet heeft elkaar ooit ...
Niemand *

één jaar geleden

Reactie op mila30

Wij zijn heel simpel op het gemeentehuis getrouwd en niet heeft elkaar ooit ...
Dit zou voor mij ook top zijn 😅👍🏼 maar ik heb weer een kerel die voor het eggie wil 🤣

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Dit zou voor mij ook top zijn 😅👍🏼 maar ik heb weer een kerel die voor he ...
Haha ja shit dat is lastig 😅😅

één jaar geleden

Reactie op Tutje

Zo mooi 🥰 hoe heb je hem gevraagd?
Ha nou, niet zo heel bijzonder 🤭En mijn hele plan ging de mist in, omdat z'n werk uitliep.. we zouden gaan bbq'en, wat dus niet doorging. Normaal pakt hij daar dus een biertje bij, had etiketten afdrukt met de tekst " wil je met me trouwen " en die op flesjes bier geplakt. Maaar de bbq ging niet door en hij was pas na 22u thuis, ik lag op bed en hij keek dus in die koelkast 😬 Maar he, hij zei ja, daar ging het om 😁

één jaar geleden

Reactie op Chantal Moes

Ha nou, niet zo heel bijzonder 🤭En mijn hele plan ging de mist in, omdat z ...
Hahaha geweldig. 🤣🤣 idd daar gaat het om.. 🤗