4 Reacties
2 maanden geleden
Onze zoon is nog helemaal niet zindelijk snachts. Die doen we nog een luierbroekje om. Hij is daar nog niet aan toe. Volgens mij lag de gemiddelde leeftijd voor zindelijk worden snachts pas bij 5 of 6 jaar.
Ik zou als je zonder frustratie ermee door kunt gaan, door gaan met proberen. Maar als ze er nog niet aan toe is wel een luier om doen.
vorige maand
Reactie op LadyGrey
Onze zoon is nog helemaal niet zindelijk snachts. Die doen we nog een luier ...
Ze draagt idd weer een luier in de nacht. Maar ik begrijp niet waarom ze alleen in haar eigen bed plast. We zijn 2 weken weggeweest en ze heeft geen een keer geplast in de nacht.. dus ze kan het eigenlijk wel ophouden
4 weken geleden
Het is nog helemaal niet raar hoor, dat ze s nachts nog niet zindelijk is. Ik zou haar gewoon de luier s nachts weer aan doen. Als je merkt dat ze steeds vaker droog wakker wordt, of s nachts wakker wordt omdat ze moet plassen, is het moment daar om de luier s nachts weer uit te doen. Nu vooral geen druk er op leggen, het komt echt vanzelf!
4 weken geleden
Reactie op Lapjesendraadjes
Het is nog helemaal niet raar hoor, dat ze s nachts nog niet zindelijk is. ...
Ja klopt alleen wat ik raar vond is dat ze het echt alleen in haar eigen bed doet en niet op een andere bed🥲 we waren 2 weken weggegeweest ze heeft geen een keer in bed geplast. Nadat we terug waren heeft ze gelijk eerste nacht geplast in haar eigen bed