6 Reacties

één maand geleden

Kun je niet proberen om haar om de dag een slaapje aan te bieden in de middag ondanks de verbouwing? Ze kan nu ook oververmoeidheid zijn en hierdoor niet lang slapen. Ookal zal ze in de middag niet slapen, dan rust ze wel uit.

25 dagen geleden

Reactie op MommyOfOne21

Kun je niet proberen om haar om de dag een slaapje aan te bieden in de midd ...
Neee dat gaat thuis niet lukken krijgen nieuwe kozijnen etc. Op de opvang probeer ik dr wel altijd op bed te krijgen (ik werk er zelf). Maar ik bied het op m'n vrije dagen wel altijd aan. Vannacht was het half 4 ! Ik functioneer niet meer.. hoe kan dit ?

25 dagen geleden

Reactie op Ieris

Neee dat gaat thuis niet lukken krijgen nieuwe kozijnen etc. Op de opvang p ...
Ooh ik snap je helemaal. En als je haar dan weer neerlegt? Of als je haar bij je zelf neerlegt, slaapt ze dan weer verder? Half 4 in geen tijd om de dag te starten 🥱

24 dagen geleden

Wat ik deed is de puntje van de speen afknippen en dat bij haar in bed leggen, zo vroeg ze er niet om want het lag bij haar. Uiteindelijk wilde ze het sowieso niet meer omdat het raar voelde. Misschien kun je dit proberen? En slaapt ze dan verder?

13 dagen geleden

Ik weet niet of jullie het ledikant nog hebben, maar wij hadden hier dus geen zin in, en zagen dit dus al aankomen🥴 als ik merk dat ze erg druk is in de avond, gaat ze in der ledikant met der slaapzak, ze klimt er niet uit, dus als ze bv tussen 5 uur a 5:30 wakker wordt, wacht ze rustig af tot wij haar komen halen (is altijd wel rond 6:30) als ze in der peuterbed slaapt (gebeurt vaker dan het ledikant) dan horen we haar 9/10 keer rond 6:30 uit der bed stappen. Als dit bij jullie niet het geval is, misschien een slaapwekker aanschaffen? En dan (de komende weken als het niet maanden zijn) uitleggen wanneer ze wel uit bed mag, en wanneer niet? Of wanneer ze wel om papa/mama mag roepen en wanneer niet?

13 dagen geleden

Reactie op Lisanne_92

Ik weet niet of jullie het ledikant nog hebben, maar wij hadden hier dus ge ...
Wij gaan zeer binnenkort namelijk ook de slaapwekker introduceren, omdat het ledikant aan de krappe kant aan het worden is voor der.