Mijn zoontje is een heel goede slaper.
Met zijn middagdutje is hij zo vertrokken. Savonds heel ander verhaal sinds n maandje ongeveer doet hij er soms wel 1 tot 1.5 uur over om in slaap te vallen. Hij ligt dan wat te kletsen in bed en met zn hoofd en voeten op t matras te bonken. Of we hem nou eerder of later naar bed doen het maakt weinig verschil.
Iemand herkenning of tips ?
Hier hetzelfde, idd ook soms wel langer dan een uur! Ongeacht hoe laat mene ...
Nee dat is ook zo alleen als ik dan zelf naar boven wil om te douchen of iets begint hij wel te huilen als hij me hoort. Hij is dan nog moeilijk te troosten. Vandaar dat ik t wel prettig zou vinden als hij weer wat sneller in slaap valt 🤪
Nee dat is ook zo alleen als ik dan zelf naar boven wil om te douchen of ie ...
Ahh zo, ja douchen doen wij eigenlijk zodra we thuiskomen 😅 dan blijft de ander bij onze zoon. Huis is hier sowieso te gehorig om te kunnen douchen als hij in bed ligt
Die van ons valt meestal pas na 2 uurtjes in slaap. Alleen als hij echt bek, maar dan ook bekaf is valt hij iets sneller in slaap.
Middagslaapje is hij vrijwel altijd binnen 5 à 15 minuten weg.🤷♀️
Hier maakt het niet uit hoe lang de middagslaap is helaas..
Die van ons valt meestal pas na 2 uurtjes in slaap. Alleen als hij echt bek ...
Hoop dat t hier wel werkt. Ik heb nooit naar de "richtlijnen" gekeken maar als ik t zie slaapt mijn zoontje ook wel veel 😅 valt meestal rond half 9 in slaap tot de volgende dag half 10. En dan smiddags ook nog 3 uur. Misschien wel logisch dat hij zolang doet over in slaap vallen🤪