5 Reacties
茅茅n jaar geleden
Gefeliciteerd met jullie dochter ! Geef het tijd betrek hem met alles bij. Je kan dit!
茅茅n jaar geleden
Allereerst gefeliciteerd!鉂わ笍馃挋
Ze is er net he dat is voor hem ook een hele verandering, even de tijd geven het is voor hem wennen dat er een zusje bij is en hij jullie nu zal moeten delen
茅茅n jaar geleden
Een hele dikke proficiat met jullie dochter 鉂わ笍!!! Dankjewel voor het delen, wij zijn over 2,5 maand zover en vinden dat ook wat spannend... Geen ervaring om te delen voorlopig, sorry. Ik hoop ook dat hem erbij betrekken, momentjes met jou alleen, met de papa alleen voor echte quality time en dan natuurlijk ook samen met zijn zusje hem aan de nieuwe situatie zullen doen wennen en ze zijn hartje mee kan veroveren 馃挮馃崁.
茅茅n jaar geleden
Was bij ons ook zo.. Onze oudste dochter van toen bijna 2 jaar moest ook niks van haar zusje hebben en ook niet van degene die haar vast hield. Ik heb me zo druk gemaakt in mijn kraamtijd dat het nooit goed zou komen... en nu.... ze kunnen niet meer zonder elkaar. Mijn oudste dochter is zo lief voor haar zusje. Deelt alles samen en knuffelt haar het liefst de hele dag. Inmiddels zijn ze 3,5 en 1,5 en hebben ze echt heel veel aan elkaar.
Dus geef het tijd.. het komt vast goed!