6 Reacties

6 maanden geleden

Hier komen er 4 kiezen tegelijk door 🥵 Dus herkenbaar! Maar misschien is dat bij jullie ook het geval?

6 maanden geleden

Wellicht!! Daar kan je nog wel eens gelijk in hebben. Er is in elk geval 1 kies die nu doorkomt… maar ja, waarom hij er bij opa en oma dan minder last van heeft en thuis elke nacht… 😅

6 maanden geleden

Reactie op Marlot87

Wellicht!! Daar kan je nog wel eens gelijk in hebben. Er is in elk geval 1 ...
Ja haha dat lijkt wel altijd zo 😅

6 maanden geleden

Pff hier ook drama. Gelukkig gaat eten laatste tijd wel weer wat beter, maar ik mag zijn slaapkamer niet verlaten totdat hij slaapt… anders helemaal overstuur. Dit is ondertussen al 2 maanden bezig… dacht dat het een fase was, maar deze fase duurt me te lang 🙈

6 maanden geleden

Reactie op willemijn93xoxo

Pff hier ook drama. Gelukkig gaat eten laatste tijd wel weer wat beter, maa ...
Ohhh meid…. Ja herkenbaar… het is vooral in de nacht zo intens… en door dat ik oververmoeid raak van al die nachten, dan kan ik ook niet meer reageren zoals ik zou willen. Begrijp me niet verkeerd, ik zou ‘m niks aan doen, maar ik ben wel geïrriteerd. En dat werkt averechts + schuldgevoel van ‘doe normaal, hij is overstuur, hij doet niet expres’ … En wat je zegt.. hoe lang duurt dit?! 🤣 ik zou het “niet slapen” abonnement graag opzeggen 😅 Fijn dat het eten wel weer beter gaat! Is hij altijd al een moeilijke slaper geweest? Of iets van de laatste tijd?

6 maanden geleden

Reactie op Marlot87

Ohhh meid…. Ja herkenbaar… het is vooral in de nacht zo intens… en door dat ...
Ik herken het en ik denk dat dit ook mag want ook onze emmer kan overlopen. Het is nooit een ‘makkelijke’ slaper geweest maar we hebben periodes gehad dat ik ‘slaaplekker’ zei en zo weg kon lopen. Gelukkig slaapt hij wel de nacht door en is het bij ons alleen het in slaap komen.