18 Reacties
4 jaar geleden
Ja bij mijn vorige je krijgt wekelijks uitbetaalt vond dat juis wel lekker wekelijks ipv maandelijks😛
4 jaar geleden
Reactie op Lieke2019
Ik vind het UWV sowieso drama. Heb het in juni al aangevraagd en krijg uite ...
Yup bijzonder he🤷♀️ hahah maar meestal geven ze het wel binnen 1 a 2 weken na verlofdatum
4 jaar geleden
Reactie op Lieke2019
Ik vind het UWV sowieso drama. Heb het in juni al aangevraagd en krijg uite ...
WAZO zou 2 weken duren, maar was echt dag na ingang al geregeld, denk dat dit voor ZEZ hetzelfde is. Ik krijg m’n WAZO trouwens ook rechtstreeks van UWV
4 jaar geleden
Reactie op 08082000
Ja, ik heb dit ook nu word je wekelijks betaald door uwv voor wazo
Heerlijk dit ❤️
4 jaar geleden
Reactie op kzorge31
Ik ga 12 oktober met verlof , maar ik heb nog steeds geen bevestiging gehad ...
Bevestiging van aanvraag kwam echt heel snel, de toezegging in de eerste week na je verlof
4 jaar geleden
Reactie op Jeannette_11
WAZO zou 2 weken duren, maar was echt dag na ingang al geregeld, denk dat d ...
Hier nog steeds niks hoor. Inmiddels maar weer aan het werk gegaan als zelfstandige want ik zal toch echt mijn rekeningen moeten betalen. Nog geen idee waar ik aan toe ben. Leuk.... Zwangerschapsverlof. Had me er dit keer toch iets anders bij voorgesteld. 2,5 jaar geleden wist ik al van te voren wat ik kreeg een wanneer.
4 jaar geleden
Reactie op Lieke2019
Hier nog steeds niks hoor. Inmiddels maar weer aan het werk gegaan als zelf ...
Wat zegt het overzicht dan bij het UWV? Wellicht toch echt bellen ☹️ hopelijk kun je snel gaan genieten ❤️
4 jaar geleden
Nou hier vandaag een brief gekregen ze willen nog wat aanvullende info dus brief opgestuurd met wat ze nog wouden weten (wat ze volgens mij makkelijk zelf kunnen inzien maargoed) en dan weer wachten.... ondertussen bijna 38 weken🤷♀️
4 jaar geleden
Reactie op Lieke2019
Hier nog steeds niks hoor. Inmiddels maar weer aan het werk gegaan als zelf ...
Echt balen he hoelang zit je nu in je verlof? Het zou ongeveer 2 weken na ingang wel rond moeten zijn mag zelfs tot 8 weken erna nog duren 🙄
4 jaar geleden
Reactie op Mommyofboth
Nou hier vandaag een brief gekregen ze willen nog wat aanvullende info dus ...
Jezus wat slecht hoor. Wellicht heb je einde volgende week je eerste betaling. Ik kreeg vorige week woensdag mijn eerste loonstrookje en vrijdag betaald gekregen. vandaag weer een loonstrookjes ontvangen voor vorige week 🤣
4 jaar geleden
Reactie op babygirlnovember
Jezus wat slecht hoor. Wellicht heb je einde volgende week je eerste betali ...
Ja ook nu pas dat ze erom vragen en ben benieuwd hoe lang het dan weer duurt🤷♀️ ik hoop het 🤞
Ahhh dan zal je het wel elke vrijdag krijgen hahah fijn dat het nu rond is voor jou en nu lekker genieten van je verlof 🤗🤗
4 jaar geleden
Reactie op DEE2209
Wordt de wazo elke week overgemaakt of pas een week later?
Het word sowieso wekelijks overgemaakt eb dan volgens mij van de week ervoor zeg maar dus je krijgt achteraf.. dit is wat ik begrepen had..