20 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg!

5 jaar geleden

Ik heb ook een dagboek aangeschaft. Zal alles inschrijven zodra ik m’n eerste echo heb gehad en meer zekerheid heb 😊

5 jaar geleden

Ja ik hou een dagboek bij, ook zwanger van onze eerste❤️. Ik gebruik deze; https://www.bol.com/nl/p/o-baby-by-pauline-9-maanden-dagboek/9200000085153558?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

5 jaar geleden

Oh ik heb er trouwens bewust voor gekozen om hem te schrijven. Heb van meerdere mensen ook gehoord dat ze het digitaal bijhouden, maar daar ben ik dan weer een beetje huiverig voor (alles online, mogelijk kwijtraken etc)

5 jaar geleden

Reactie op RizKam

Ik heb ook een dagboek aangeschaft. Zal alles inschrijven zodra ik m’n eers ...
Deze heb ik aangeschaft

5 jaar geleden

Reactie op RizKam

Ik heb ook een dagboek aangeschaft. Zal alles inschrijven zodra ik m’n eers ...
Deze heb ik aangeschaft

5 jaar geleden

Reactie op A278

Ja ik hou een dagboek bij, ook zwanger van onze eerste❤️. Ik gebruik deze; ...
Tof! Mijn eigen moeder had ook notities van haar zwangerschap en vond het altijd zo bijzonder om terug te lezen hoe ze het beleeft had..

5 jaar geleden

Ja leuk!! Ik heb dit boek gekocht. Leuke vragen staan er in en er is ook ruimte om foto's te plakken hier en daar. Het idee is dat je 1 keer in de 2 weken wat vragen beantwoordt, dus bij 6 weken, 8, etc.

5 jaar geleden

Reactie op A278

Oh ik heb er trouwens bewust voor gekozen om hem te schrijven. Heb van meer ...
Ja dat zou ik ook hebben! Ik schrijf nu zelf notities in dit boekje.. geen format dus als jullie leuke vragen tegenkomen of inspiratie opdoen let me know!🤗

5 jaar geleden

Ik kwam deze tegen en wil deze gaan bestellen/invullen na mijn 1e echo.

5 jaar geleden

Ik heb deze besteld, benieuwd of het iets is! Vond de kleuren wel mooi :)

5 jaar geleden

Ja super leuk. Ik heb zelf gewoon een notitieboekje aangeschaft waar ik alles in ga zetten.

5 jaar geleden

Reactie op anouksol

Deze heb ik ook. Je kunt al vanaf week 4 beginnen met invullen. Nu 7+3 en ik neem elke week even een momentje voor het schrijven.

5 jaar geleden

Ik heb deze

5 jaar geleden

Reactie op leotrijn87

Deze heb ik ook. Je kunt al vanaf week 4 beginnen met invullen. Nu 7+3 en i ...
Vind je het een fijn boek of had je achteraf liever een ander boekje gekozen? 😁

5 jaar geleden

Reactie op anouksol

Heb dat boek ook leuk om in te vullen jammer dat het maar om de 2 weken is

5 jaar geleden

Reactie op Sasja2

Ja leuk!! Ik heb dit boek gekocht. Leuke vragen staan er in en er is ook ru ...
Ik heb dezelfde, fijn boek inderdaad! En leuk om uiteindelijk de andere ook te bestellen (babyboek, kraamboek) 😍

5 jaar geleden

Ik heb deze. Meer echt een dagboek dan een invul boekje. Ik had meer behoefte aan ruimte om veel op te schrijven.. er staan ook wel vragen in maar in de kantlijn waardoor je midden in een verhaal gewoon door kan schrijven als het niet uit zou komen die te beantwoorden.

5 jaar geleden

Ik heb die van oei ik groei, erg leuk om in te vullen. Ook een deel door de partner :)