Zwanger van ons eerste kindje en ik kan niet gelukkiger zijn ondanks alle onzekerheid en kwaaltjes! 💛
Ik probeer de ervaring zoveel mogelijk vast te leggen en ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die een dagboek bijhouden en zo ja in welke vorm?
Oh ik heb er trouwens bewust voor gekozen om hem te schrijven. Heb van meerdere mensen ook gehoord dat ze het digitaal bijhouden, maar daar ben ik dan weer een beetje huiverig voor (alles online, mogelijk kwijtraken etc)
Ja leuk!! Ik heb dit boek gekocht. Leuke vragen staan er in en er is ook ruimte om foto's te plakken hier en daar. Het idee is dat je 1 keer in de 2 weken wat vragen beantwoordt, dus bij 6 weken, 8, etc.
Oh ik heb er trouwens bewust voor gekozen om hem te schrijven. Heb van meer ...
Ja dat zou ik ook hebben! Ik schrijf nu zelf notities in dit boekje.. geen format dus als jullie leuke vragen tegenkomen of inspiratie opdoen let me know!🤗
Ik heb deze. Meer echt een dagboek dan een invul boekje. Ik had meer behoefte aan ruimte om veel op te schrijven.. er staan ook wel vragen in maar in de kantlijn waardoor je midden in een verhaal gewoon door kan schrijven als het niet uit zou komen die te beantwoorden.