9 Reacties

8 maanden geleden

Wij hebben ook een mini en gebruiken gewone zwembandjes

8 maanden geleden

Mijn dochter was 14 kilo toen ik hem in gebruik nam en dan zit hij op z'n kleinst afgesteld.. als je een smal kindje hebt verwacht ik dat hij niet goed gaat aansluiten..

8 maanden geleden

Reactie op JAYD

Mijn dochter was 14 kilo toen ik hem in gebruik nam en dan zit hij op z'n k ...
Dat is mijn idee ook, vandaar dat ik tips vraag😊

8 maanden geleden

Hier ook gewoon zwembandjes.. :)

8 maanden geleden

Onze dochter is ook nog maar zo'n 11 kilo, de puddle jumper had ik gekocht voor afgelopen zomer maar vrees dat ze er zelfs aankomende zomer nog te licht voor is 🤣 ik gebruik voor haar alrijd een zwemvestje van konges sjold 🤩 en dan ook nog zwembandjes !

8 maanden geleden

Reactie op Ieris

Onze dochter is ook nog maar zo'n 11 kilo, de puddle jumper had ik gekocht ...
Oh wat zijn die zwemvesten leuk, maar prijzig 😂 Lijkt er dus op dat ik maar genoegen moet nemen met gewone zwembandjes voor nu😅

8 maanden geleden

Nee nog zwembandjes gebruiken :)

8 maanden geleden

Wij hebben vorig jaar, toen ons dochtertje 1,5j, was de puddle jumper meegenomen op reis. Denk dat ze toen 11kg woog en ze hoort ook absoluut niet bij de grote kindjes 😅 Op de kleinste stand lukte dit prima, eruit kunnen ze zeker niet en je laat ze toch ook nooit helemaal alleen in het water 😊

8 maanden geleden

Reactie op Pilzchen

Oh wat zijn die zwemvesten leuk, maar prijzig 😂 Lijkt er dus op dat ik ma ...
Klopt idd.. maar vond t op vakantie erg belangrijk. De bandjes deden we alleen.om als we echt gingen zwemmen en het vestje moest ze van ons altijd om rondom het zwembad.