13 Reacties

één jaar geleden

Alleen ervaring met zwemluiers, de herbruikbare is hetzelfde idee als wasbare luiers? Gek dat er dan geen inlegger nodig is... urine houdt het sowieso niet tegen (zwemluier) maar neem aan dat je bij de herbruikbare toch wel een inlegher nodig bent voor eventuele ontlasting...

één jaar geleden

Nou gisteren had onze dochter bij oma een herbruikbare zwemluier zonder inlegger. Alles zat netjes in de luier. Ze is ook daarna niet meer in het badje gaan liggen natuurlijk maar ik begrijp je zeker ik heb haar daarna lekker onder de douche gezet en lekker gewassen

één jaar geleden

Ik gebruik de herbruikbare zwemluier sinds hij 3 maanden oud is (hij is nu 19 maanden oud). Ik heb zo’n meegroei zwemluier (tot 3/4 jaar volgens mij) en die doet het echt top! Plas houdt het niet tegen, maar poep zeker wel. Hierna spoel ik het altijd uit en doe ik het in de was. Werkt heel goed! Duurzaam en qua kosten echt veel beter! En ze hebben zeker leuke printjes!

VRIEND

één jaar geleden

Hier altijd een wasbare zwemluier gebruikt. Plasjes komen toch in het badwater en poep blijft in de luier tot je het leegt. Zorg alleen dat je snel met je kleine het water in gaat, want plas is er zo doorheen. Scheelt heeeeel veel geld en afval! En de mijne heeft toch nog nooit gepoept tijdens het zwemmen.

één jaar geleden

Hier ook herbruikbare zwemluier. Ook nog geen poepincidenten gehad. Maar dan gewoon uitspoelen en wassen 🙊.

één jaar geleden

Herbruikbare Zwemluiers !!

één jaar geleden

Ik heb beide. Maar dat komt omdat ik ook heel wat zwemluiers gekregen heb. Heb ook 2 wasbare zwemluiers gekocht omdat mij dit makkelijk leek omdat je dan geen zwemluiers hoeft te kopen.

één jaar geleden

Ben heel blij met mijn herbruikbare zwemluier. Plas gaat er door, poep houdt het tegen. (Nooit gebeurt) Veel goedkoper, duurzamer en leuke printjes! Geen inlegger erin. Door de druk knopjes verstel je van maat, dus je kan er jaren mee doen.

één jaar geleden

Ik heb een herbruikbare, die zien er ook leuk genoeg uit, dus heb geen zwembroek meer nodig. Wij zwemmen vanaf 5 maanden bijna elke week met baby zwemmen. En hij heeft er nog nooit in gepoept en als dat wel zou gebeuren spullen we het uit en dan doen we de zwemluier net als normaal de was machine in.

één jaar geleden

Hebben jullie nog tips welke herbruikbare? Zoontje heeft wel lekkere bovenbenen, niet te strak…

één jaar geleden

Reactie op Pleun22

Hebben jullie nog tips welke herbruikbare? Zoontje heeft wel lekkere bovenb ...
Ik heb happy bear. Maat pas je aan.

één jaar geleden

Reactie op Pleun22

Ik heb die van totsbots maat 2, die doe je met klittenband vast. Mijn zoontje is ook stevig gebouwd en bij hem zit het helemaal goed.

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Pleun22

Ook Happy Bear. Lekker goedkoop en verstelbaar bij beentjes en taille