4 Reacties
8 maanden geleden
Dit is heel herkenbaar! Onze dochter bijna 1,5. Het leek bijna over maar nu toch vaak moeilijk in slaap komen. Kan makkelijk een uur duren. En midden in de nacht vaak wakker en dan ineens overstuur. Ze slaapt dan verder tussen ons in. Maar dit gaat natuurlijk ten kosten van onze nachtrust. Ik heb wel het idee dat het langzaam beter wordt! Ik hoor ook van meederen dat dit er helaas bij kan horen..
8 maanden geleden
Het in slaapvallen als ik haar naar bed breng is geen probleem. Maar de nachten… wat een drama. Ze sliep een lange tijd zó goed, maar sinds een maand is het weer helemaal drama. Precies zoals jij zegt, wakker worden en echt in gevecht met zichzelf en niks helpt. Ook continu rechtop in bed zitten, maar wel zo moe zijn.
8 maanden geleden
Ja heel cliché maar het gaat over. Wij hebben ook zo een periode gehad vanaf dat ze 1 was tot 17 maanden ongeveer, uren erbij gezeten tot ze in slaap viel, ‘s nachts uren wakker en opeens van de een op andere dag ging het beter en nu gaat het slapen gelukkig weer zonder strijd! Geen gouden tip dus maar uitzitten vrees ik.. 🙈