Hallo dames,
Mijn dochter is 1 jaar en de laatste dagen is ze heel erg aan het overstrekken / jengelen en aan het huilen maar ze kan ook ineens weer lachen.
Aan tafel.
Of het nu komt dat ze meer vaste voeding krijg ( als in verschillende dingen proeven) of is het gedrag dat ze haar zin niet krijgt.
Als ze gaat avond eten dan gaat het in bet begin goed en vervolgens na een aantal happen heel moeilijk doen huilen overstrekken maar ze weet dat ze vaak na het eten nog een zelf gemaakt waterijsje krijg en zodra dat gezegd wordt lach ze weer.
Ik twijfel soms of het aan de pijn of gedrag ligt. En slaapt ze snachts slechter ze gaat soms zitten laat haar zelf naar voren vallen en slaapt weer maar ze wordt vaak huilend wakker .
Wij zijn heel bewust waar ons kindje last van heeft omdat wij ook bij een kinderarts lopen
Maar in dit geval heeft het er niks mee te maken.
Ook vroeg ik me af hoe ouders hun kinderen leren naar bed te brengen zonder er een melk fles van te voren te geven.
Ons kind krijgt nog opvolgmelk 1 in de ochtend middag en avond want ze vind het zo lekker.
Wij willen dit afbouwen en misschien gaan vervangen met halve volle melk.
Maar ze heeft altijd graag een flesje voor het slapen.
Hoe hebben jullie het afgebouwd bij jullie kindjes door ze gewoon in bed te kunnen leggen ?
Ik zou graag wat tips willen. 😃