25 Reacties

één jaar geleden

Onze dochter van 1 jaar, eet ineens ook niet meer. Zelfs haar fruit hap krijgen we er niet meer in!

één jaar geleden

Heeeel herkenbaar!!!

één jaar geleden

Hier ook echt een drama, hij at eerst mega goed en ineens niks meer. Maar sinds gister is hij er doorheen en at hij voor het eerst een heel potje leeg. 2 tanden rijker dus dat was het denk ik icm verkouden/koortsig. Oftewel….. het is een fase!

één jaar geleden

Ik bied gewoon meer aan van wat ze lekker vindt. Hier eet ze dus nauwelijks brood. Dus sochtends krijgt ze 2 stuks fruit en dan later op de dag 2x warm eten. Ik bied wel altijd brood aan, maar ze eet het zelden of neemt 2 hapjes en dan is ze klaar. Je geeft aan dat je kindje wel brood eet en pap. Misschien dat 2x per dag aanbieden en dan savonds toch proberen avondeten aan te bieden. Maar dan is er wat minder druk als hij het niet eet.

één jaar geleden

misschien tandjes? probeer blijven aanbieden en kijk gewoon wat je kindje wel nog eet en probeer een weekje later opnieuw we zitten in de fase waar mijn zoontje kiezen gaat krijgen en merk dat hij nu minder warm eten eet dus ook in de avond de avond fles drinkt hij maar 60 cc van de 210 cc succes