22 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Mommytobe_22

Onze dochter is inmiddels geopereerd aan buisjes. Sliep vanaf dat moment me ...
Mag ik vragen wat de reden van de buisjes is? Was er aan beide kanten zichtbaar veel vocht achter het trommelvlies? Mijn zoontje slaapt ook nog steeds niet door maar sinds een week of 4 zit hij zo veel aan zijn oren. 2 weken geleden bij de huisarts geweest. Beide een beetje rood en 1 kant een klein beetje vocht. Mag volgende week terug komen voor weer controle en dan overleg voor eventueel verwijzing kno arts. Hoor graag andermans ervaringen en hoe de buisjes tot stand zijn gekomen en wat de klachten van jullie kindje waren.

één jaar geleden

Reactie op Nikita1986

Mag ik vragen wat de reden van de buisjes is? Was er aan beide kanten zicht ...
Absoluut die doorverwijzing KNO arts pakken, onze dochter sliep 4 maanden niet. Overdag gefrustreerd en anders dan gewend qua gedrag. De huisarts en kinderarts zagen niks aan haar oren, tot de kinderarts zei; voor de zekerheid dan maar langs de KNO. Die zag meteen dat er aan één kant flink vocht zat. Na de operatie zei die dat het heel taai slijm was geworden wat hij had moeten wegzuigen en er druk op stond zoals een fles cola die je schud. Twee weken later nu, komt er nog elke dag flink rommel uit. Maar slaapt echt beter, dus hopelijk helpt dit jullie kindje ook!