27 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Edatju
Ik volg. Me zoontje heeft vndg namelijk ook de vaccinatie gehad en werd gez ...
Ja hij eet veel slechter en nu dus voor 2de keer koorts… mag om 12:50 bij de huisarts terecht zal laten weten wat die zegt
één jaar geleden
Helaas een oorontsteking en flinke koorts nu een antibiotica kuur van een week
één jaar geleden
Reactie op Edatju
Ah vreselijkkk🥹 heel veel beterschap voor de kleine. Ik hoop dat hij zich ...
Dankjewel voor je lieve reactie!
9 dagen na het vaccin heeft hij 8 dagen koorts gehad en daarna was het 2 dagen weg en kwam sinds gisteren opzetten 39,5 koorts😢
één jaar geleden
Reactie op Edatju
Ik volg. Me zoontje heeft vndg namelijk ook de vaccinatie gehad en werd gez ...
Onze zoon heeft hem woensdag ook gehad maar daar zeiden ze dat hij van de ene spuit 2 tot 3 dagen hangerig kon zijn en dat hij van de andere spuit over 1 week ongeveer last zou kunnen krijgen
één jaar geleden
Reactie op emy dijken
Helaas een oorontsteking en flinke koorts nu een antibiotica kuur van een w ...
Germ! Hopelijk slaat de kuur snel aan zodat hij weer wat opknapt.
Beterschap!
één jaar geleden
Yes was hier hetzelfde!2 dagen flink koorts 1 dag weg en leek hij opgeknapt dag erna weer flink hoge koorts en veel geslapen en de dag erna was hij ineens weer beter 😃
één jaar geleden
Reactie op Mirritje
Hoi! Hoe gaat het met jullie kindjes na de 14 maanden prikjes? Ons meisje h ...
Hier heeft ze de prikjes 5 januari gekregen. Maar tot nu toe (afkloppen) helemaal geen last.
VRIEND
één jaar geleden
Hier zijn allebei de kinderen er zonder enige ellende doorheen gekomen 🙏🏻! De oudste kreeg haar 4-jaar vaccinatie, en de jongste de meningokokken en BMR. BMR is idd pas na 5-10 dagen dat er bijwerkingen kunnen ontstaan. Ze hadden ze allebei bijna 2 weken geleden (op dezelfde dag) gehad, maar geen van beiden last van de bijwerkingen gelukkig. Nu zijn ze er voorlopig weer van af.
één jaar geleden
Hij is gelukkig weer bijna helemaal opgeknapt even tot woensdag de antibiotica kuur afmaken☺️
één jaar geleden
De oorontsteking kwam niet door de vaccin zei ze gelukkig dus wees niet bang dat ze dat ervan kunnen krijgen. Stond er los van
één jaar geleden
Mijn dochter heeft ze op 8-1 gehad, maar tot nu toe ook geen echte reactie erop gehad. (Nu dag 8)
één jaar geleden
Hier afgelopen vrijdag gehad 12-01. Gisteravond spugen en vandaag ook heel de dag ontzettend bleek en geen eetlust. Slaapt ook heel veel.
Ik weet alleen niet zeker of dit van de vaccinatie is aangezien ze vorige week maandag ook aan het spugen was. En in de nacht van zaterdag op zondag (dit weekend) heeft ze ook gespuugd. Geen koorts gelukkig.
één jaar geleden
Hier afgelopen woensdag, 10-1,
de 14mnd prik gehad. Gisteren werd hij hangerig en had hij verhoging. Vandaag ook erg hangerig, smiddags lang geslapen, geen eetlust en nu koorts. Hij drinkt gelukkig wel veel water, thee met melk laatste fles voor slapen gaan.
één jaar geleden
Reactie op Dianag17
Hier afgelopen vrijdag gehad 12-01. Gisteravond spugen en vandaag ook heel ...
Wat toevallig. Hier afgelopen donderdag prikken gehad en sinds gisteravond is het ineens spugen. Geen koorts verder. Ik vraag me ook af of dit wel met de spuiten te maken heeft of toevallig buikgriep. Het is wel de tijd van het jaar.