5 Reacties

14 dagen geleden

Ik heb er aan toegegeven.. kleine meid in ledikant bij mij/ons op de kamer. Of zelfs naast mij in bed. Duurde zo'n 2 weken. Smiddags lag ze wel gewoon in haar eigen bed. Heb haar de nabijheid gegeven die ze duidelijk nodig had.

14 dagen geleden

Reactie op Dadayla

Ik heb er aan toegegeven.. kleine meid in ledikant bij mij/ons op de kamer. ...
Goeie wij geven er ook maar aan toe ze heeft het blijkbaar nodig

14 dagen geleden

Als we nog beneden zijn nemen we haar naar beneden en leggen haar als we zelf op bed gaan weer terug in haar eigen bed. Als ze later weer wakker wordt en blijft huilen nemen we haar mee in ons bed. We hebben nog een peuter rondlopen en heb liever dat iedereen slaapt als dat we de strijd aan gaan. Ze heeft ons gewoon nodig, ik vertrouw erop dat het tijdelijk is.

12 dagen geleden

Echt exact hetzelfde hier! Wilde serieus net een topic starten met hetzelfde verhaal. Mijn dochtertje is bijna 17 maanden en zit ook in sprong 10. Sinds een aantal dagen is het echt paniek en krijsen als ze naar bed moet. Overdag slaapt ze gewoon en normaliter is ze een makkelijke slaper, naar bed brengen was vooralsnog geen probleem. Uit de reacties hieronder vertrouw ik er ook op dat het een fase en ze ons gewoon dichtbij zich wilt hebben. Succes en ik lees graag mee met andere mama’s die hetzelfde ervaren en evt tips hebben 🙏🏽

12 dagen geleden

Hier is het sinds sprong tien ook drama snachts. Er komen ook weer een paar kiezen aan die de nachtrust verstoren. Maar snachts is ons zoontje vaak wakker, valt wel weer in slaap.. maar om de 2 a 3 uur is het jengelen en in de ochtend extreem vroeg wakker. Word er gek van!