16 Reacties
10 maanden geleden
Nee dit hebben wij nooit gedaan. Altijd wakker weggelegd en zelf in slaap laten vallen.
Je zou misschien het wiegen steeds een beetje kunnen verkorten om het af te bouwen. Wel sneu dat ze zich in slaap moet huilen maar ik denk zelf dat het wel minder gaat worden. Ze moet weer iets nieuws leren..
Sterkte en succes🌸
9 maanden geleden
Wij wiegen ons zoontje van 15 maanden ook nog in slaap. De laatste tijd geeft hij wel eens aan al in bedje te willen liggen en gaat dan zelf slapen. Maar meestal wiegen we nog wat ik helemaal niet erg vind. Hij heeft in het begin altijd moeite gehad met zijn slaapjes en dit werkt en het is gewoon fijn om je kleintje zo slapend vast te houden en te knuffelen.
9 maanden geleden
Reactie op ElkevZ
Wij wiegen ons zoontje van 15 maanden ook nog in slaap. De laatste tijd gee ...
Hee elke,
Heel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.
Mijn dochter heeft ook al vanaf het begin moeite gehad met haar slaapjes en wiegen hielp bij ons heel goed ook en het was een veilige haven voor der bij mama.
Nu moet ik ook wel zeggen dat ze wat verlatingsangst heeft.
Maar ik vraag me af hoelang ik haar nog moet wiegen.
Ze wordt ook steeds zwaarder 😂
9 maanden geleden
Reactie op Dadayla
Nee dit hebben wij nooit gedaan. Altijd wakker weggelegd en zelf in slaap l ...
Heb je tips voor mij, ik leg hem wakker in bed is altijd huilen. Nooit zelfstandig geslapen
9 maanden geleden
Reactie op Mvrhappyzwanger
Heb je tips voor mij, ik leg hem wakker in bed is altijd huilen. Nooit zel ...
Ik denk omdat wij dit vanaf begin niet hebben gedaan ze er aan gewend is. Qua tops zou ik denken misschien eventjes wiegen en dan alsnog wegleggen. Als hij gaat huilen nabijheid bieden door bij hem te blijven maar niet oppakken. Misschien een hand op zijn hoofdje of buik leggen. Zachtjes praten en hem laten weten dat je er bent. Hoe klein ze ook zijn, bij beide dochters heb ik altijd alles benoemd. Of ze het nou snappen of niet..
In jouw situatie zou ik dan bijv zeggen; je mag gaan slapen/het is tijd om te gaan slapen. Ik ben er voor je, mama blijft nog even bij je. En dan nog een kus of een knuffel geven. Zoiets bijvoorbeeld.
9 maanden geleden
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-november-2022/in-slaap-wiegen-wordt-zwaar-xl17pKM
Ooit, ooit komt het goed 🤣🙈
9 maanden geleden
Wij wiegen onze zoon (16 mnd) ook nog in slaap. Vaak is 5 minuten voldoende en het werkt gewoon fijn voor ons zo. Vind het ook heerlijk als hij in mn armen in slaap valt.
Geen tips dus, maar je bent niet de enige :)
9 maanden geleden
Reactie op Englo
Ja dan kom ik nog goed weg met enkel het bed schudden. Werkt ook met m'n vo ...
Oke.. even voor mijn beeldvorming... Hoe doe je dat?! 🤣 Ik kan ons ledikant niet wiegen 🤔
9 maanden geleden
Reactie op Annemiek1990
Oke.. even voor mijn beeldvorming... Hoe doe je dat?! 🤣 Ik kan ons ledikan ...
Daarom ligt die van mij al maanden in een campingbed naast m'n bed. Deze kan ik schudden. En als ze snacht dan wakker wordt huilend (2 tot 3 x nog steeds) dan is het een kwestie van arm uitsteken en bedje schudden. Dan slaapt ze weer rustig in. 😅