10 Reacties

17 dagen geleden

Jaa heel herkenbaar! Volg even voor evt. Tips

17 dagen geleden

Zooo herkenbaar sommige dingen dan ze heeft bij ons ook avonds als ze naar bed ging krijsen en gillen ik ben dan 2min in de deuropening gaan staan alleen maar staan en stil dat hielp hier maar alleen als ik het deed bij mama werkte dat niet. Overdag is ze redelijk te doen maar wel alles behalve gezellig lijkt wel een puber 😂

17 dagen geleden

Pfoee zo herkenbaar. Vind het enorm pittig op dit moment. Naar bed gaan is het inderdaad ook krijsen en gillen. Overdag wil ze continue opgetild worden en probeert ze (nu al😅) haar zin door te drukken. Ik ben nu 10 weken zwanger en behoorlijk misselijk dus vind het best pittig. Af en toe geef ik er maar aan toe omdat ik het even niet anders kan maar ben dan heb ik achteraf gelijk spijt omdat ze dan weer haar 'zinnetje' heeft gekregen op wat eigenlijk niet de bedoeling is.

17 dagen geleden

Reactie op Chantalld

Pfoee zo herkenbaar. Vind het enorm pittig op dit moment. Naar bed gaan i ...
Ah ja dit is dubbel pittig voor jou! En heel herkenbaar wat je deelt, ik wil ook niet dat altijd maar haar zin kan doordrukken alleen de hele tijd een discussie met een peuter vind ik ook intens. Wij denken aan een tweede maar weet niet of ik dit aankan in deze fase

17 dagen geleden

Herkenbaar, haar middag dutje eindigt sinds vorige week ook in een huilbui. Niet willen gaan slapen, vastklampen aan mama en even uithuilen. Valt uiteindelijk wel meteen in slaap als ik terug beneden ben. Veel is nee, ons beetje uitdagen, heel veel opgetild willen worden en iets kieskeuriger wat betreft eten. Voor alles een antwoord klaar, eigen willetje en ik probeer zoveel mogelijk te genieten van deze fase MAAR het is soms even zuchten en mijn geduld wordt soms wel eens iets teveel getest.

17 dagen geleden

Reactie op RobinB122

Jaa heel herkenbaar! Volg even voor evt. Tips
Zelf hoogzwanger dus extra pittig vooral die zin doordrijven en krijgt ze dat niet gaat ze op de grond liggen schreeuwen. Liefst bied ik er dan geen aandacht aan maar ze gaat gewoon door helaas. En smiddags gaat slapen wel een dik uur slaapt ze ondertussen nog maar hier kan je de klok er op gelijk zetten vanaf 18.45 is papa niet meer goed en is alleen mama wat ze wil...

11 dagen geleden

Reactie op RobinB122

Zelf hoogzwanger dus extra pittig vooral die zin doordrijven en krijgt ze d ...
Hoe gaat het nu?? Nog steeds hetzelfde of merk je verschil?

11 dagen geleden

Reactie op LZZYY

Hoe gaat het nu?? Nog steeds hetzelfde of merk je verschil?
Nee helaas niet en nu zelf ziek en dat merkt mevrouw heel goed! Ben blij als ik verlof heb. Voor mijn eigen rust gaat ze soms even een paar uurtjes naar de gastouder! Smidags wil ze nu al 3 dagen niet slapen en avond eten hoo maar dus vaak wakker van de honger dat idee heb ik..

10 dagen geleden

Reactie op RobinB122

Nee helaas niet en nu zelf ziek en dat merkt mevrouw heel goed! Ben blij al ...
Pittig zeg! Goed dat je straks een paar uurtjes voor jezelf hebt. Hier ook niet beter en misschien zelfs wel erger dan eerst…. We zijn nu ook op vakantie dus ritme etc is helemaal weg. Het is bijna 22:00 en ze ligt nét pas te slapen na veel drama en gedoe. Hoop dat deze fase snel voorbij is. Ze is ons echt aan het uittesten en vooral haar wil aan het doordrammen. Lastig

6 dagen geleden

Volgens mij zitten wij er ook in. Soms gaat het inslapen goed, soms niet. Laatste dagen vooral na een uur weer wakker en krijsen. Middagdutje is ook al korter.