5 Reacties

4 dagen geleden

Misschien bang in het donker aan het worden? Dat zou nu kunnen starten. Ze zijn fantasie aan het ontwikkelen en daar hoort dit bij. Eens kijken of de deur open laten met licht op de gang helpt?

4 dagen geleden

Ja hier ook, ging altijd zo goed. Kon hem zo weg leggen geen probleem.. En nu.. inslapen moet op ons bed, als die dan slaap leg ik hem voorzichtig terug. Maar halverwege de nacht word hij weet wakker, soms kan hem speentje geven en gaat hij weet liggen.. maar vaak moet hij persee tussen ons in. Anders gaat de brandalarm af..😅 Op moment 33 weken zwanger van dr 3de.. op gegeven moment ben je zo moe, dat je het maar toe laat en tussen je in laat slapen. 🫣 Heb geen tips, maar heb wel herkenning.

4 dagen geleden

Hier ook, vaal miepen overdag en getild willen worden. Snachts krijsend wakker worden en alleen bij ons willen slapen. Vermoeiend maar t gaat over.

4 dagen geleden

Mijn zoontje wil ook sinds 2 weken ineens bij ons alleen maar slapen. Ik heb het gevoel dat die bang is en dat hij bang is dat mama en papa er niet zijn. Wij nemen hem ook in bed en gelukkig slaapt die wel door tot de ochtend dan maar fijn is het niet.. hij beweegt veel en we worden er vaak wakker door. Ik weet me ook geen raad meer… ik denk dat dit een fase is

4 dagen geleden

Hier ook.. herken je verhaal helemaal. Ik merk dat zij behoefte heeft aan meer contact voor het slapen gaan. Dan praten we wat, zing ik een slaapliedje. Ze probeert haar bedtijd ook uit te stellen door naar extra melk te vragen, een schone pamper te willen.. ze zijn slim! Maar zodra ik haar in bed leg... nou ze gaat tekeer. Ik geef altijd 1x toe en ga dan ook terug, maak haar kalm maar haal haar er niet uit. De ene avond gaat beter dan de andere avond. Als zij in bed ligt moet ik ook douchen, opruimen en alles klaar zetten voor de volgende (werk)dag.. Maar in de nacht wordt ze nu weer wakker. En het was weer heftig. Ik ben alleenstaande en werk veel dus samen slapen kan ik niet. Ik sta vroeg op om mezelf klaar te maken en zij kan dan blijven slapen tot ze er uit moet voor de opvang of naar opa en oma. Ben blij dat ze nog in een ledikant slaapt. Maar ook de dutjes gaan niet goed hier. Hoe gaan de dutjes bij jou?