27 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op elizaxx

En werkt het al ? 😄
Ik heb hem van het weekend geïnstalleerd haha! Ze was logeren dus hadden wij de tijd om de kamer om te toveren ze slaapt er vanavond de eerste nacht dus ben benieuwd 🫣

2 maanden geleden

Wat fijn al deze herkenning te lezen… onze dochter heeft dit ook (inmiddels al zo’n 6 weken).. ze komt wel zelf in slaap maar wordt elke nacht krijsend wakker. Alleen waar ze voorheen bij ons in bed verder sliep ligt ze nu vaak zo 1,5 uur wakker. Ze probeert wel te slapen maar het lukt niet. Afgelopen vrijdag ben ik bevallen van ons tweede kindje en mijn man ligt nu dus elke nacht met onze dochter in het logeerbed vanaf het moment dat ze wakker wordt (meestal tussen 2-3) 🙈 Hoop dat het vanzelf weer over gaat…

2 maanden geleden

Hoe is het nu bij jullie? Hier ging het even goed maar het is weer terug... en nog erger dan voorheen. Ben nu bijna 1,5u bezig om haar in slaap te krijgen. Alles al geprobeerd maar zodra ze haar bed aanraakt of we staan in de buurt van haar bed dan is ze meteen overstuur. Ik weet ook echt niet meer wat te doen... 😔

2 maanden geleden

Hier is t even beter gegaan en nu is ze steeds rond 22.00 wakker en wil ze bij ons anders wordt er niet meer geslapen. Ze wordt over 3 weken 2 jaar.

2 maanden geleden

Bij ons is het precies andersom, hij wil in z'n eigen bedje en slaapt door. Ik mis hem wel hoor hahaha. Gelukkig komt de oudste nu. Ik ben ervan overtuigd dat een kleintje papa en mama nodig heeft 's nachts. Als dat de behoefte is van je kind, waarom zou je dit negeren?

2 maanden geleden

Reactie op MomOfEmma

Hoe is het nu bij jullie? Hier ging het even goed maar het is weer terug... ...
Ik heb het bedje verschoven naar een andere hoek In de kamer inmiddels en ze slaapt . Weer

2 maanden geleden

Reactie op MomOfEmma

Hoe is het nu bij jullie? Hier ging het even goed maar het is weer terug... ...
Hier ook nog steeds drama… twijfel nu wel steeds meer of we er wel goed aan doen op deze manier maar haar laten huilen als ze zó verdrietig en overstuur is voelt gewoon niet goed. Maar ik denk nu wel steeds vaker is dit nog wel een fase 😩