27 Reacties
2 maanden geleden
Wat fijn al deze herkenning te lezen… onze dochter heeft dit ook (inmiddels al zo’n 6 weken).. ze komt wel zelf in slaap maar wordt elke nacht krijsend wakker. Alleen waar ze voorheen bij ons in bed verder sliep ligt ze nu vaak zo 1,5 uur wakker. Ze probeert wel te slapen maar het lukt niet. Afgelopen vrijdag ben ik bevallen van ons tweede kindje en mijn man ligt nu dus elke nacht met onze dochter in het logeerbed vanaf het moment dat ze wakker wordt (meestal tussen 2-3) 🙈 Hoop dat het vanzelf weer over gaat…
2 maanden geleden
Hoe is het nu bij jullie? Hier ging het even goed maar het is weer terug... en nog erger dan voorheen. Ben nu bijna 1,5u bezig om haar in slaap te krijgen. Alles al geprobeerd maar zodra ze haar bed aanraakt of we staan in de buurt van haar bed dan is ze meteen overstuur.
Ik weet ook echt niet meer wat te doen... 😔
2 maanden geleden
Reactie op MomOfEmma
Hoe is het nu bij jullie? Hier ging het even goed maar het is weer terug... ...
Hier ook nog steeds drama… twijfel nu wel steeds meer of we er wel goed aan doen op deze manier maar haar laten huilen als ze zó verdrietig en overstuur is voelt gewoon niet goed. Maar ik denk nu wel steeds vaker is dit nog wel een fase 😩