Hoi!
De zoekfunctie werkt niet vandaar het waarschijnlijk zoveelste topic hierover maar ik ben benieuwd naar jullie autostoeltjes!
Op dit moment heb ik zelf een maxi-cosi mica pro eco i-size. Dit is nogal een zware stoel (iso fix base zit er aan vast). Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een andere 360gr draaiende stoel die wél van de base af kan. De andere auto gebruiken we minder vaak maar er is geen mogelijkheid de gehele stoel 24/7 er in te laten staan, alleen een base is wel mogelijk.
Iemand hier een goede ervaring met een losse base/stoel combinatie? ☺️
wij hadden gewoon op markplaats gekocht en deze in mijn auto gezet vanwege dat de famillyfix3 base en het stoeltje te zwaar is haha
misschien staat er vast op markplaats het gene wat je zoekt of nieuwe kopen (zie nu dat er wel losse isofix tussen staan)
Wij hebben de maxi cosi two way pearl. Die is al wel wat ouder (van mijn oudste geweest), maar bevalt nog steeds goed. Ik weet niet of ze ondertussen een opvolgmodel hebben.
wij hadden gewoon op markplaats gekocht en deze in mijn auto gezet vanwege ...
Zat er wel aan te denken maar vind marktplaats toch wat eng.. 1x een ongeluk en het stoeltje is niet meer veilig. Durf mensen er niet 100% in te vertrouwen dat dit eerlijk gezegd wordt als ze het graag willen verkopen.