12 Reacties

2 maanden geleden

De baby ligt toch eerste tijd bij jullie op de kamer, en daarna kan ze bij je andere kindje op de kamer. Super leuk voor ze.. Zolang ze nog jong genoeg zijn kan dit prima hoor.. kind heeft geen idee. Wij krijgen binnenkort onze 3de kindje.. wij gaan dan wel verhuizen naar een grotere woning.. maar de 2 oudste van ons. 3 en 2 jaar, gaan eerst bij elkaar op 1 kamer slapen.

2 maanden geleden

Hier slapen ze ook sinds 6 maanden op dezelfde kamer. Soms hebben ze zelfs te veel lol samen. Ze vinden t geweldig

2 maanden geleden

Hoi, wij hebben ook een klein huis met 2 slaapkamers en zijn nu bezig voor een tweede. Indd de eerste maanden slaapt de baby als het goed is naast jullie en daarna kunnen ze prima samen op 1 kamer; althans dit zijn wij van plan

2 maanden geleden

Ik vond het altijd heel gezellig om samen met mijn zus op een kamer te slapen. Nu slapen mijn eigen 2 kinderen ook samen. Het geeft ze een veiliger gevoel als ze bang zijn omdat er altijd nog iemand is. Ze vinden het ook gezellig en liggen het liefst nog naast elkaar.

2 maanden geleden

In sommige culturen wordt het als zielig gezien dat je alleen op je kamer slaapt. Misschien helpt dat bij de mindset 😊. Idd slaapt de baby eerst op jullie kamer. Liefde en een dak boven je hoofd lijkt me het belangrijkste. Zullen ze niet op latere leeftijd pas echt hun eigen kamer willen?

2 maanden geleden

Mijn broer en ik sliepen bij elkaar omdat wij dat gezellig vonden 🤣 mijn ouders kwamen er niet tussen dus zelfs de kamer omgebouwd tot 2 persoons kamer en mijn kamer kwam de kledingkast. Mijn broer had veel nachtangsten en ik vond het gezellig.

2 maanden geleden

We verwachten ons 3e kindje. Nr 1 (net 4) en nr 2 (bijna 2) slapen anderhalf jaar samen op de kamer. Vinden ze maar wat gezellig en bevalt ons prima. Straks slaapt nr 3 eerste tijd bij ons op de kamer net zoals de andere twee eerst. Daarna even zien. Zou me daar niet schuldig om voelen.

één maand geleden

Ik mijn vorige woning Hadden ze met 10 kinderen gewoond Na de oudste werd al gezegd dat ik moest verhuizen als er nog een kindje zou komen (1 slaapkamer was een badkamer geworden in de tussentijd maar had twee grote en 1 kleine slaapkamer) Voor veel dingen zijn oplossingen Ik zou je kinderwens er niet aan af laten hangen

één maand geleden

Mensen vinden er ook altijd wat van Nu woon ik in een huis met veel slaapkamers Heb ook genoeg reacties gehad omdat we er eerst maar met 1 kind woonde De vorige eigenaar had ook maar 1 kind Lekker boeiend

één maand geleden

Mijn tweeling slaapt nog steeds bij mij op de slaapkamer 🤗 dus ik zou mij er niet druk om maken 😉

één maand geleden

Wij hebben net ons tweede kindje 3 weken geleden gekregen. Wij hebben wel 3 slaapkamers maar alsnog ga ik de kleine na 6 maanden bij onze oudste leggen! Zo hebben wij een kamer over als kantoor/logeerkamer en ik heb zelf ook bijna 10 jaar samen op een kamer gelegen met mijn broertje. Ik lees er ook veel voordelen over (veiliger gevoel samen op een kamer bijvoorbeeld). Laat het jullie wens niet tegenhouden ❤️

één maand geleden

Wij hebben 4 slaapkamers maar 2 op dezelfde verdieping en 2 op de zolder. We kiezen er voor om eerst met z'n allen op dezelfde verdieping te slapen. Ben nu zwanger van de tweede en dit kleintje gaat het eerste jaar wrs toch ook weer bij ons slapen. Daarna zien we wel Verder.