12 Reacties
2 maanden geleden
De baby ligt toch eerste tijd bij jullie op de kamer, en daarna kan ze bij je andere kindje op de kamer. Super leuk voor ze..
Zolang ze nog jong genoeg zijn kan dit prima hoor.. kind heeft geen idee.
Wij krijgen binnenkort onze 3de kindje.. wij gaan dan wel verhuizen naar een grotere woning.. maar de 2 oudste van ons. 3 en 2 jaar, gaan eerst bij elkaar op 1 kamer slapen.
2 maanden geleden
In sommige culturen wordt het als zielig gezien dat je alleen op je kamer slaapt. Misschien helpt dat bij de mindset 😊. Idd slaapt de baby eerst op jullie kamer. Liefde en een dak boven je hoofd lijkt me het belangrijkste. Zullen ze niet op latere leeftijd pas echt hun eigen kamer willen?
2 maanden geleden
We verwachten ons 3e kindje. Nr 1 (net 4) en nr 2 (bijna 2) slapen anderhalf jaar samen op de kamer. Vinden ze maar wat gezellig en bevalt ons prima. Straks slaapt nr 3 eerste tijd bij ons op de kamer net zoals de andere twee eerst. Daarna even zien. Zou me daar niet schuldig om voelen.
één maand geleden
Ik mijn vorige woning
Hadden ze met 10 kinderen gewoond
Na de oudste werd al gezegd dat ik moest verhuizen als er nog een kindje zou komen
(1 slaapkamer was een badkamer geworden in de tussentijd maar had twee grote en 1 kleine slaapkamer)
Voor veel dingen zijn oplossingen
Ik zou je kinderwens er niet aan af laten hangen
één maand geleden
Wij hebben net ons tweede kindje 3 weken geleden gekregen. Wij hebben wel 3 slaapkamers maar alsnog ga ik de kleine na 6 maanden bij onze oudste leggen! Zo hebben wij een kamer over als kantoor/logeerkamer en ik heb zelf ook bijna 10 jaar samen op een kamer gelegen met mijn broertje. Ik lees er ook veel voordelen over (veiliger gevoel samen op een kamer bijvoorbeeld). Laat het jullie wens niet tegenhouden ❤️
één maand geleden
Wij hebben 4 slaapkamers maar 2 op dezelfde verdieping en 2 op de zolder. We kiezen er voor om eerst met z'n allen op dezelfde verdieping te slapen. Ben nu zwanger van de tweede en dit kleintje gaat het eerste jaar wrs toch ook weer bij ons slapen. Daarna zien we wel Verder.