7 Reacties

één jaar geleden

Wollen romper en pyjama zou ik inderdaad als eerste proberen

één jaar geleden

Wellicht romper lange mouw, dikke pyjama en dikke sokjes proberen?

één jaar geleden

Misschien een losse electrische kachel halen en uur voor het slapen gaan aanzetten dat de kamer opwarmt?

één jaar geleden

Reactie op Bediha

Misschien een losse electrische kachel halen en uur voor het slapen gaan aa ...
Mijn ervaring is dat de kamer ook redelijk vlot terug afkoelt. Dus dan heeft hij het eerst te warm en later alsnog te koud. Ik zou echt kiezen voor kleding van wol, evt met wollen sokjes erbij

één jaar geleden

Wij hebben ook een houtkachel om te verwarmen maar hebben op zijn kamer een oliekacheltje staan en op een temperatuur ingesteld 19 graden. Deze gaat dus automatisch aan als het onder de 19 graden komt en gaat weer uit als het er boven komt. Voor ons zoontje van 15 graden echt te koud in de nacht

één jaar geleden

Hier precies t zelfde. Ik was inderdaad ook al aan t zoeken voor een dikkere zak. Wat tot nu toe werkt waardoor hij wat rustiger slaapt is ook nog een dekentje over hem heen te leggen. En verder ga ik nog een dikkere pyjama kopen en romper lange mouwen.

één jaar geleden

Reactie op Bediha

Misschien een losse electrische kachel halen en uur voor het slapen gaan aa ...
Ja dit doen we nu en we hebben boven ook een airco die verwarmt als nodig is. Maar dan koelt het toch weer af. En ik ben niet zo’n fan van de droge lucht nu dat hij natuurlijk de ene verkoudheid naar de andere meeneemt van kdv. Ik ga me verdiepen in de wolken pyjama’s en rompers. Zijn ook nog wat topics over zie ik 😊. Tnx alvast voor de reacties!