18 Reacties

3 jaar geleden

Onze dochter checkt ook alle punten 😂 best pittige week achter de rug, ik ga nu m’n laatste verlof week in en gisteren huilend tegen m’n vriend ‘ja ik wilde quality timen en ben haar alleen maar inslaap proberen te krijgen’. 🥹 Ik probeer me ook vast te houden aan de dingen die wel goed gaan en dat het vast een fase is die straks ook weer voorbij is. Maar ik hoop ook niet die 4-6 weken 🫣 As we speak, Klein succes momentje want ze ligt al 30 min te slapen na redelijk vlot in slaap te zijn gevallen. Het kan dus ook. Straks lekker spelen en knuffelen als ze wakker is 🥰 en dan zien we wel weer wat de rest van de dag brengt You got this mama 😘

3 jaar geleden

Hier meisje van 13 weken zooo onrustig komt in de nachten weer en slapen is drama dat ik nu uit wanhoop en vermoeidheid haar laat huilen tot ze slaapt want telkens als ik naar haar toe ga om te troosten begint het weer opnieuw .. hart pijn maar tekens wiegen en 10000x heen en weer trek ik niet meer

3 jaar geleden

Reactie op Eevx

Onze dochter checkt ook alle punten 😂 best pittige week achter de rug, ik ...
Ah ja.. Lastig is dat, helemaal als het je laatste verlof week is! Inderdaad, mooie is dat ze nu ook weer nieuwe dingen gaan leren. Dat is dan weer het positieve aan deze dagen/weken. Lekker van genieten! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Sofiayous

Hier meisje van 13 weken zooo onrustig komt in de nachten weer en slapen i ...
Ja ik voel je! Niemand die het even een middagje van je over kan nemen, zodat jij kan slapen? Ik heb het zelfde een beetje namelijk. Alleenstaand en stond op met de griep.. Mijn moeder en zusje komen de kleine straks ophalen zodat ik ongestoord terug mijn bed in kan en wat slaap kan pakken. Goed voor jezelf zorgen, dan heeft ze het meeste aan je! 💕

3 jaar geleden

Aaa wat fijn nee niet echt iedereen werkt en is zo druk voel me ook soort van te veel als of ik het een soort van niet aan kan het is mijn 3de maar valt behoorlijk zwaar de slaapjes verder heel vrolijk dame

3 jaar geleden

Reactie op Sofiayous

Aaa wat fijn nee niet echt iedereen werkt en is zo druk voel me ook soort ...
Oh ja dat is lastig.. Je bent niet te veel! 3 kindjes om voor te zorgen, waaronder een slecht slapende baby is niet niks! Je doet het super goed, even doorzetten!

3 jaar geleden

Super lief

3 jaar geleden

Hier ook alle punten afgecheckt, snachts om de 2-3 uur drinken weer ineens en ook echt hard huilen ipv gewoon wakker worden. Overdag ook moeilijker slapen… ik hoop nog steeds dat het komt door zijn verkoudheid en niet dat we hier 4-5 weken in blijven zitten… icm werk behoorlijk zwaar!

3 jaar geleden

Ik heb het idee dat mijn dochter een permanente slaapregressie heeft🤣 als ik denk dat het niet slechter kan gaat het nog slechter. Ik houd mezelf voor dat het tijdelijk is. 🤞🏻

3 jaar geleden

Hier sinds 2 dagen drama 🫥. We hadden nog 1 nachtfles. Maar hij sliep verder wel goed door. 1x 6a7 uur tussen zijn fles en daarna nog 4a5 uur. Meneer is vanaf ca 23u tot nu steeds wakker na hele korte slaapjes. Ik word er helemaal gek van 😑. Hij houdt zichzelf ook steeds wakker met zijn handjes.

3 jaar geleden

Oh mennnnn, hier zijn we er ook in beland👋 vreselijk!🙈

3 jaar geleden

Hier ook! Dochtertje is bijna 4 maanden. Ze is 4 maanden lang een voorbeeldige slaapster geweest! Middagdutjes van ruim 1,5 uur zonder moeite en in de nacht sliep ze ook van 7 tot 7 zonder enkel geluidje. Sinds een paar dagen wil ze gewoon niet in slaap vallen overdag. Als ze al in slaap valt is het telkens voor 10 minuten en dan huilt ze weer. De nachten gaan vooralsnog goed. Ze wordt wel een stuk vaker huilend wakker, maar na een minuutje valt ze ook wel weer zelf in slaap.

3 jaar geleden

Reactie op FirstTimeMommyRox

Ik heb het idee dat mijn dochter een permanente slaapregressie heeft🤣 als ...
😂 same! De nachten dat ik twee uur achter elkaar heb kunnen slapen zijn op twee handen te tellen.

3 jaar geleden

Heel herkenbaar... Zet ‘m op!

3 jaar geleden

Bij ons was gelukkig de slaapregressie binnen een week voorbij. Zoontje toen ook 3,5 maand. Het lakentje van Fedde en Kees helpt bij het omruilen en de onrust 😊

3 jaar geleden

Wij hebben ook een horror week achter de rug met ons zoontje van 12 weken.. hele week al veel wakker en vaak willen eten, vrijdag flink de borst geweigerd, snachts niet willen slapen en echt veel willen eten en keihard huilen. Zaterdag heeft hij ook ineens gerold van buik naar rug, totaal 5a6 keer 😅 dus we denken dat hij in de slaapregressie zit.

3 jaar geleden

Reactie op Anne11-05

Bij ons was gelukkig de slaapregressie binnen een week voorbij. Zoontje toe ...
Wat heerlijk. Hier heeft hij na 1 week ook weer doorgeslapen van 19.30 tot 5.30! Nu hopen dat hij dit weer door gaat zetten aangezien dit mijn laatste week verlof is.

3 jaar geleden

Ik herken niet alles, maar ‘s nachts komt hij opeens elk 2-3 uur voor voeding en is dan ook om 06:00 opeens klaarwakker waar hij voorheen tot 09:00 sliep. En hij probeert idd te rollen. Ik weet niet of dit de slaapregressie is of dat het normaal is en zijn ritme gewoon veranderd is. Mijn zoontje is 4 maanden.