7 Reacties
2 jaar geleden
Neee zeker geen zorgen maken! Die van mij gaat echt sinds deze week: Tijgeren, zitten en in kruipstand en trekt zich op aan de tafel of in de box. Allemaal in 5 dagen tijd. gister 8 maanden.
Op t kdv waar ik werk zie je zooo veel verschil tussen de kindjes. Ieder kindje volgt zijn/haar eigen lijn. Komt vanzelf!
Ik dacht ook bij mijn kindje: nou wanneer ga je een beetje tijgeren of zitten. Echt alles in een keer dus hahah… ineens kunnen ze het! Geen zorgen mama 🥰
2 jaar geleden
Geen zorgen. Mijn eerste die ging pas met 8 mnd rollen, en met 9 maanden zelfstandig zitten.
Mijn tweede kindje, heeft gerold met 3,5 maand en zitten zelfstandig precies met 7 maandjes.
Iedere kind ontwikkelt zich op zijn eigen tempo 💙💙
2 jaar geleden
Hi mama, je hoeft je zeker geen zorgen te maken. Iedere baby heeft een eigen tempo en de leeftijden die je online vindt zijn gemiddelden. Sommige baby's zijn later andere veel vroeger. Waarschijnlijk focust jouw zoontje nu eerst op andere skills. Gewoon lekker van hem genieten hij gaat vanzelf rollen als hij er klaar voor is. En echt zelfstandig zitten doen heel veel kindjes pas vanaf 10 maanden. Komt goed 😘
2 jaar geleden
Mijn baby van 8 maanden kan nog niet zelsfstandig zitten.Hij kan maar met ondersteuning (kussens).Toen hij 7 maanden oud was, kon hij zelf rollen.Mischien veel tijd op zijn buikje, dat helpt.
2 jaar geleden
Nee hoor, ieder kindje zijn eigen tempo. Mijn dochter van 7 maanden kan ook nog niet zelfstandig zitten en met ondersteuning wiebelt ze alle kanten op. Komt vanzelf 😊
2 jaar geleden
Nee hoor.. ieder kindje op zijn eigen tempo..
Mijn oudste zoontje deed alles op 1 dag toen hij 10 maanden was.. hij ging kruipen, rollen, en als klapper zetten hij die dag zijn eerste stapjes los..
Voor de 6 maanden zat hij alleen rechtop. Dat dan weer wel. Dat vond hij ook het leukste
Rollen en buikliggen totaal niet, maar kwam ook door zijn erge reflux.
2 jaar geleden
Hier ook 7,5 maand nog niet rollen van rug naar buik 😅 af en toe denk ik jaaaaa bijna en nee dan niet 😅 maar goed.. Denk dat het uiteindelijk wel een keer komt voel aan haar dat ze wel kracht heeft in armen en benen... Als ze schopt/trappelt of aan mn haar trekt 😅 en zitten valt ze ook nog om 😅 Komt vast wel goed 😊