4 Reacties

10 maanden geleden

Ik denk dat dat vanzelf komt zodra ze andere dingen minder interessant vinden. Ik kan ook niet naar de supermarkt lopen zonder haar elke keer op te tillen als ze weer de verkeerde kant op rent馃ぃ in zones zonder auto loop ik gewoon de goede kant op em volgt ze me uiteindelijk. Een handje wil ze alleen geven als we over heuveltjes of andere oneffenheden lopen馃ぃ. Ik ben alleen voor de ondersteuning 馃槣

10 maanden geleden

Heel herkenbaar. Mijn zoontje wordt zelfs boos als ik zn handje vast wil houden.. hopelijk komt dat op een gegeven moment wel, zal wel makkelijker en vooral veiliger zijn idd!

10 maanden geleden

Dat is gewoon de leeftijd hoor! Ze willen alles ontdekken. Komt nog wel. Bij mijn dochter nu aan het proberen maar loopt ook steeds weg haha. Gewoon blijven oefenen. Ook dingen aangeven als op de stoep blijven en stoppen voor de weg. Dat leren ze dan vanzelf.

10 maanden geleden

Haha nee geen tips! Dat is echt de tijd uitzitten totdat ze dat beter gaan doen. Toen m鈥檔 dochter tegen de twee jaar oud was ging die buggy mee en dan kon ik daarover onderhandelen. Of mee lopen of in de buggy (was toen ook hoogzwanger). Nu zullen ze daar nog niet zoveel boodschap aan hebben